تبلیغات محیطی | تبلیغات بیلبوردی

صنعت تبلیغات اینگونه ضعف را به فرصت تبدیل می‌کند / تبلیغات محیطی جسورانه

شعبه کانادایی KFC و یک شرکت تبلیغاتی با ایده‌ای سریع، به کمک مردم درگیر با پخت بوقلمون روز شکرگزاری آمد و از این فرصت به بهترین شکل برای تبلیغات محصول خود استفاده کرد.

صنعت تبلیغات اینگونه ضعف را به فرصت تبدیل می‌کند / تبلیغات محیطی جسورانه

روز شکرگزاری یا Thanksgiving Day یکی از جشن‌های مهم در آمریکا و کانادا است که در آن افراد مراسم شکرگزاری از خداوند را اجرا و برای برکت‌هایی که در زندگی خود دارند، سپاسگزاری می‌کنند. در آمریکا، روز شکرگزاری در روز چهارم پنجشنبه ماه نوامبر جشن گرفته می‌شود و در کانادا در روز دوم دوشنبه ماه اکتبر برگزار می‌شود.

KFC کانادا با ارائه مرغ سرخ شده خوشمزه خود به عنوان جایگزین، راه‌حلی برای تراژدی‌های بوقلمون روز شکرگزاری ارائه کرد.

با توجه به جشن شکرگزاری در روز دوشنبه، بدون شک هزاران خانواده در سراسر کشور در سنت سالانه پختن بوقلمون شرکت کردند. و در حالی که می‌توانیم امیدوار باشیم که هر یک از نمونه‌های آن خوب از آب درآمده باشد، به طرز غم‌انگیزی، به احتمال زیاد این پروژه برای خیلی از افراد هم با موفقیت پیش نرفته است. بالاخره پختن بوقلمون ساده‌ترین کار دنیا نیست.

به همین دلیل، شعبه کانادایی KFC و شرکت خلاق Courage( شرکت تبلیغاتی) با ایده‌ای سریع برای کسانی که در این روز به کمک نیاز دارند، راه‌حلی ایجاد کرد. آنها با همکاری عکاس نیکی اورمرود، یک کمپین تبلیغات محیطی جسورانه راه‌اندازی کردند و تصاویری از بوقلمون‌های سوخته را به نمایش گذاشتند تا به مردم کانادا یادآوری کنند که KFC در صورت بروز مشکل، حتی اگر به مرغ دیگری نیاز باشد، در دسترس خواهد بود.

مردم به این ایده پاسخ مثبت دادند و از آن استقبال کردند. بسیاری هم تصمیم گرفتند از این پس به جای پخت بوقلمون در روز شکرگزاری، بدون دردسر از مرغ‌های سوخاری KFC استفاده کنند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها