اجاره آپارتمان | رهن و اجاره

خرید مسکن با قیمت مناسب در این منطقه از تهران + جدول

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات در منطقه ۱۲ تهران خواهیم‌ پرداخت.

خرید مسکن با قیمت مناسب در این منطقه از تهران + جدول

بازار مسکن یکی از بزرگترین بازارهای جهان است و تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. عواملی مانند نرخ بهره، تورم، درآمد مردم، تغییرات جمعیتی، تغییرات قوانین و مقررات، تغییرات در بازار سرمایه و سیاست‌های دولتی می‌توانند بر بازار مسکن تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، افزایش نرخ بهره می‌تواند باعث کاهش تقاضا برای خرید مسکن شود، در حالی که کاهش نرخ بهره می‌تواند باعث افزایش تقاضا و قیمت مسکن شود. همچنین، تورم می‌تواند باعث افزایش قیمت مسکن شود و درآمد مردم نیز می‌تواند بر توانایی آن‌ها در خرید مسکن تأثیر بگذارد. در نهایت، تغییرات در قوانین و مقررات می‌تواند باعث تغییرات در بازار مسکن شود، به عنوان مثال، تغییرات در مالیات مسکن می‌تواند باعث کاهش یا افزایش تقاضا و قیمت مسکن شود.

آپارتمانی ۸۱ در بهارستان درحالی که ۲۸ سل از ساخت آن گذشته شده است و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۳ میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۸ ساله در بهارستان با متراژ ۷۶ متر و که یک اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۱ میلیاردو ۲۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است که قیمت بسیار پایینی در شهر تهران است.

همچنین واحدی دیگر در فردوسی با متراژ ۷۶ متر و سنی معادل ۱۷ سال درحالی که این واحد دو خوابه است معادل ۳ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید آپارتمانی ۹ ساله در فردوسی با متراژ ۸۷ متر و دو اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۵ میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در دروازه شمیران را دارید، با سرمایه ۵ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۱۲ ساله با متراژ ۷۸ متر را خریداری کنید.

واحد آپارتمانی نوساز است در خرداد با متراژ ۱۷۰ متر و سه تاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۹ میلیاردو ۸۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۲۱ ساله در مولوی با متراژ ۸۱ متر و دو اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۲ میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۹ ساله در مولوی با متراژ ۱۲۵ متر و سه اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۱۲ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

قیمت-مسکن

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در منطقه ۱۲ تهران برای فروش گذاشته شده اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت خرید مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر