طاهری: از حق هواداران استقلال دفاع کردم

طاهری: از حق هواداران استقلال دفاع کردم

سرپرست استقلال: بیشتر تمرکزمان روی جام حذفی است، چون می‌دانیم دیگر اتفاق خاصی نمی‌افتد.

به گزارش تیترکوتاه،  بیژن طاهری پس از حضور در جلسه کمیته اخلاق اظهار داشت: پیرو صحبتی که درباره سازمان لیگ کرده بودم من را خواستند. جو بسیار دوستانه و خوبی بود. اتفاق خاصی نیفتاد و من توضیحاتم را ارائه و از حق هواداران تیمم دفاع کردم. آن مصاحبه‌ام به خاطر دفاع از حق تیمم بود و صحبت خاص دیگری نبود.

وی در مورد اینکه آیا بیانیه‌ها روی عملکرد تیم استقلال تأثیر داشته است، گفت: به هرحال وقتی حواشی به وجود می‌آیند، پشت بند آن اتفاقات خوبی نمی‌افتد. ترجیح می‌دهم در مورد این موارد صحبت نکنم و به تیم و تمرینات‌مان برسیم. بازی‌های سختی را پیش رو داریم. امیدوارم تیم‌مان به شرایط مسابقات برگردد و دل هواداران را شاد کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه حاضرین در جلسه چه کسانی بودند، تصریح کرد: چون بار اولم بود آنها را نمی‌شناختم.

طاهری در واکنش به صحبت‌های عبدالله ویسی در پایان دیدار صنعت نفت - استقلال خاطر نشان کرد: قرار شد که در این باره صحبت نکنیم، ولی مربی‌ که تحت فشار بود از ورزشگاه آزادی با آن بازی پرفشار به تلویزیون رفت و معلوم بود که تمرکز ندارد. به نظر من رفتن ویسی به تلویزیون اشتباه بود.

وی درباره اینکه گفته است «گواردیولا هم آنطور صحبت نمی‌کند که ویسی حرف زد.»، اظهار داشت: به هرحال من هم یک حرفی زدم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان، گفت: شرایط تیم خوب است. از امروز تمرینات شروع شد. تمرینات ما دو روز تعطیل بود. اتفاق خاصی نیست، آخر فصل است و بچه‌ها خسته هستند و از تمرین زیاد خسته بودند. ساپینتو هم ترجیح داد دو روز تعطیل کند و امروز هم تمرین خوب و سرحالی پشت سر گذاشتیم.

طاهری در پاسخ به طرح این موضوع که به نظر می‌رسد استقلال تمرکزش را روی جام حذفی گذاشته است، تصریح کرد: بله، بیشتر تمرکزمان روی جام حذفی است، چون می‌دانیم دیگر اتفاق خاصی نمی‌افتد.

وی درباره تمدید قرارداد ساپینتو و جلسه با حجت کریمی، اظهار داشت: من اطلاعی ندارم.

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه آیا بازیکنان تیم در چند وقت اخیر دریافتی داشته‌اند، گفت: نه، این چند وقت پولی نگرفتند، ولی حجت کریمی (سرپرست باشگاه استقلال) درصدد است تا برای‌ آنها پول تهیه کند.

طاهری راجع به اینکه رأی جلسه امروز چه زمانی اعلام می‌شود، گفت: رأی خاصی نیست، اتفاق خاصی نیفتاده است که بخواهند رأیی اعلام کنند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها