بیرانوند: این یکی از پاک‌ترین جام‌های ما بود

بیرانوند: این یکی از پاک‌ترین جام‌های ما بود

سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس قهرمانی این تیم در بیست‌ودومین لیگ برتر را یکی از پاک‌ترین جام‌های سرخپوشان دانست.

به گزارش تیترکوتاه، علیرضا بیرانوند پس از دستیابی پرسپولیس به عنوان قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر. تبریک می‌گویم به هواداران، بازیکنان و مدیریت باشگاه پرسپولیس. واقعاً سال سختی بود و البته یکی از بهترین لیگ‌های ما. من این حس را نداشتم که کار قهرمانی به روز آخر کشیده شود و باید بگویم این یکی از پاک‌ترین جام‌های ما در همین فصل بود.

«لیاقت پرسپولیس و هوادارانش همین موفقیت و پیروزی است.»، وی با بیان این جمله یادآور شد: پرسپولیس لیاقت رسیدن به قهرمانی را داشت و جنگید تا در نهایت به این موفقیت رسید. یک مثال برای شما می‌زنم تیمی که هشت هفته است که 11، 12 بازیکن سه اخطاره دارد و آنها کارت نمی‌گیرند، این یعنی بازیکنان پرسپولیس ذهن بزرگ و زیبا دارند، این یعنی تمرکز. من به هواداران پرسپولیس باز هم تبریک می‌گویم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: نمی‌گویم این قهرمانی برای من کوچک است، من دنبال قهرمانی با پرسپولیس در آسیا هستم. البته برای رسیدن به قهرمانی آسیا تیم باید حمایت شود.

بیرانوند در خاتمه گفت: ما تا فردا بابت این قهرمانی شادی خواهیم کرد و شاید یک جشن کوچک با هواداران‌مان در تهران داشته باشیم، بعد از آن خودمان را آماده می‌کنیم برای قهرمانی در جام حذفی. ما نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم برای یک جام دیگر.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها