حجت کریمی در گفت‌وگو با تیترکوتاه: دوست داریم در ایران از پادوانی تجلیل کنیم و طلبش را بدهیم

باید به شکایت ما از بیرانوند به طور جدی رسیدگی شود

سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد که شکایت‌شان از دروازه‌بان تیم رقیب جدی است و کمیته اخلاق باید به طور جدی به آن رسیدگی کند.

باید به شکایت ما از بیرانوند به طور جدی رسیدگی شود

فاطمه صمدی – استقلال توانست در دیداری سخت و نفس گیر و در حالی که موقعیت های زیادی را از دست داد برابر پارس جنوبی جم به برتری برسد و راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شود. با این حال بازیکنان این تیم بعد از بازی از مشکلات مالی گله کردند و بحث بدهی باشگاه به نفرات خارجی هم همچنان داغ است. همه اینها بهانه ای شد تا سراغ سرپرست باشگاه استقلال برویم. در ادامه گفت‌وگو خبرنگار "تیترکوتاه" با حجت کریمی را میخوانید:

 

پادوانی در مصاحبه با تیترکوتاه از نگرفتن پولش گله کرد. بالاخره چه زمانی پولش را می‌گیرد؟

ما چند بار از این بازیکن شماره حساب گرفته‌ایم و به دنبال این هستیم هر چه زودتر طلب او را پرداخت کنیم. حتی از پادوانی دعوت کردیم به ایران بیاید. دوست داریم در یک ورزشگاه پر از تماشاگر از پادوانی تجلیل به عمل بیاوریم. خوشحال می شویم که او به ایران بیاید و هم طلب خود را بگیرد و هم در میان تشویق هواداران استقلال از او تجلیل به میان بیاوریم.

 

قرارداد ساپینتو را تمدید می کنید؟

من با زمان حال پیش می روم و به هر چه که می گویم ، عمل می کنم. مشخص نیست چند ماه بعد من در استقلال باشم یا نه، اما الان هر مشکلی که استقلال دارد را رفع می کنم و به هر حرفی که می زنم، عمل خواهم کرد.

 

فکر می کنید استقلال قهرمان  لیگ شود؟

در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رقم بخورد و ما هم نا امید نیستیم. امیدواریم ورق به سود استقلال برگردد و در هفته پایانی لیگ تیم ما قهرمان شود. هر چند که جدا از لیگ، ما شانس قهرمانی در جام حذفی داریم و برای رسیدن به قهرمانی در این جام هم تیم ما تلاش خواهد کرد.

 

طلب بازیکنان استقلال را چه زمانی پرداخت می کنید؟

من آدمی نیستم که زمان مشخص کنم و سعی می کنم با عمل کارم را پیش ببرم. به امید خدا تلاش می کنیم تا مطالبات بازیکنان را هم پرداخت کنیم.

 

راستی شکایت شما از بیرانوند به کجا کشیده شد؟

ما از بیرانوند شکایت کرده ایم و امیدواریم که برخورد جدی با این بازیکن شود. حرکت او در دربی غیر اخلاقی بود و امیدواریم کمیته اخلاق در این زمینه به طور جدی ورود کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها