«پولادگر» ادعای وزیرورزش را رد کرد

«پولادگر» ادعای وزیرورزش را رد کرد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق نظر کارشناسان استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است، اما احتمال حذف شدن پرسپولیس از این بازی‌ها نیست.

به گزارش تیترکوتاه، سیدمحمدرضا پولادگر معاون وزیر ورزش در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در مورد وضعیت کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس، گفت: کسب مجوز حرفه‌ای در سال‌های اخیر با شرایط خاصی امکان‌پذیر است. امروز فیفا به هر گزارشی که از طرف ایران می‌رسد، راستی‌آزمایی و کنترل می‌کند. متأسفانه از داخل کشور به‌صورت مداوم گزارش‌های هدف‌دار به خارج از کشور ارسال می‌شود که باعث تعلیق کمیته بدوی شده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: کسب مجوز حرفه‌ای را کمیته بدوی باید تأیید کند و ارتباطی به خارج از کشور ندارد. به قدری گزارشات ضد و نقیض از کمیته بدوی و جاهای دیگر ارسال شده است که AFC  این کمیته را حدود دو سال تعلیق کرده بود. در حال حاضر تمام گزارشاتی که به واسطه باشگاه‌ها ارسال می‌شود، روی سامانه مربوطه بارگذاری کنترل و پیگیری می‌شود.

پولادگر درباره وضعیت نامناسب ورزشگاه آزادی و وعده‌بازسازی آن ظرف سه سال آینده اظهار داشت: مسئولانی که منابع در اختیار دارند، متولی بازسازی استادیوم آزادی هستند. در حال حاضر شرکت توسعه و تجهیز و مدیریت مجموعه وزارتخانه مسئولیت بازسازی آن را عهده‌دار هستند.

وی با تأکید بر اینکه دادستانی برای بازسازی طبقات بالایی استادیوم آزادی ورود داشته است، یادآور شد: استادیوم آزادی جزئی از سرمایه‌های ملی کشور ماست و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال مجموعه آزادی را به‌عنوان استادیوم معرفی کرده‌اند. بنده متخصص بازسازی این مجموعه نیستم و نمی‌توانم زمان دقیق بازسازی این مجموعه را اعلام کنم.

پولادگر درباره جرئیات حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: طبق نظر کارشناسان، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است، اما احتمال حذف شدن پرسپولیس از این بازی‌ها نیست و هواداران این تیم نگران حذف تیم‌شان از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نباشند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار