حسینی: داور این صحنه را در محوطه جریمه پرسپولیس پنالتی می‌گرفت؟

سرمربی پیکان گفت: خیلی به داور بازی با پرسپولیس اعتقاد داریم ولی مطمئنم اگر صحنه مشابه با آنچه پنالتی گرفت در محوطه جریمه حریف می‌افتاد عکس العملی نشان نمی‌داد.

حسینی: داور این صحنه را در محوطه جریمه پرسپولیس پنالتی می‌گرفت؟

به گزارش تیترکوتاه، مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل پرسپولیس که به برتری یک بر صفر سرخپوشان انجامید، گفت: هفته‌های سختی را پشت سر می گذاریم، هم در زندگی خصوصی به علت درگذشت مادر عزیزم و هم بازی‌هایی که نمی‌دانم در موردش چه بگویم. احساس می‌کنم تیم ما یتیم است.

 

 

وی افزود: تمام نقاط قوت‌ پرسپولیس را از کار انداخته بودیم. هیچ کدام از بازیکنان شاخص پرسپولیس را در زمین ندیدید و همه آنها مهار شده بودند. حتی قبل از گل پرسپولیس ما می‌توانستیم به گل برسیم. از داور محترم این بازی که خیلی قبولش دارم می‌خواهم صادقانه بگوید اگر این اتفاق در محوطه پرسپولیس می‌افتاد پنالتی می‌گرفت یا نه؟ وجدانا و شرافتا جرأت داشت پنالتی بگیرد یا نه؟!

 

 

حسینی در خصوص اعتراض تماشاگران پرسپولیس به رشید مظاهری بابت اتلاف وقت، عنوان کرد: زمانی می‌توانید بگویید دروازه‌بان وقت تلف می‌کند که روی زمین بخوابد. رشید روی زمین خوابید؟ آیا دکتری از تیم ما به زمین رفت؟ مظاهری به خاطر اینکه تمرکز تیم ما بهم نخورد کمی شروع مجددها را با تأخیر آغاز می کرد. گلرهای زیادی هستند و سال های قبل هم در همین پرسپولیس بودند و چپ و راست می خوابیدند و پای‌شان را می‌گرفتند؛ اما شما یک بار دیدید بچه‌های ما این کار را کنند؟ به مظاهری کم لطفی شد.

 

 

سرمربی پیکان در واکنش به سؤالی مجدد درباره فحاشی هواداران پرسپولیس به رشید مظاهری عنوان کرد: گفتم که در حق او کم لطفی شد. خیلی جوانمردانه بازی کردیم؛ شما دیدید در یک صحنه برانکارد وارد زمین شود؟ بچه‌های ما اصلاً این چیزها را بلد نیستند. آمده بودیم براساس بضاعت‌مان جلوی تیم فوق‌العاده خوب پرسپولیس بایستیم. بچه‌ها نه خشونتی انجام دادند و نه چیزی؛ فقط می‌خواستیم با مسائل تاکتیکی مقابل این تیم بایستیم.

«شما جزو مربیانی هستید که اعتقاد دارید نتیجه در زمین رقم می‌خورد؛ آیا با مدیران جدید پیکان و عدم حمایت آنها ادامه فعالیت می‌دهید؟» حسینی در پاسخ به این پرسش عنوان کرد: اصلاً به مدیریت کاری نداریم؛ قرارداد بستیم و وظیفه قانونی و وجدانی من است که تا جایی می‌توانم برای تیم زحمت بکشم. قراردادم هم تمام شود باید ببینیم مدیران من را می‌خواهند یا خیر؛ چون شایعات زیادی هم بود. در این دست اندازهایی که در این فصل افتادیم دوستان خیلی از ما خوششان نمی‌آمد. حالا هم دو بازی مانده و انجام می‌دهیم تا ببینیم بعد از آن ما را می‌خواهند یا نه!

 

برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها