مربی پرسپولیس: تبانی؟ پیکان بیشتر از همه دوست دارد ما را ببرد

مربی پرسپولیس: تبانی؟ پیکان بیشتر از همه دوست دارد ما را ببرد

اوسمار ویرا مربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران جواب داد

به گزارش تیترکوتاه، اوسمار ویرا درباره دیدار پرسپولیس و پیکان گفت: در هفته‌های پایانی لیگ هستیم، سه بازی مانده برای پایان یک فصل سخت. مهم‌ترین بازی‌هاست برای ما چون در صدر جدول هستیم. می‌دانیم که بازی‌ها چقدر سخت است. ما با همین پیکان در ورزشگاه آزادی مساوی کردیم. پیکان واقعا تیم خوبی است و شایسته باخت در بازی اخیر نبود.

دستیار یحیی گل محمدی در خصوص تغییر مکان بازی گفت: من انرژی خودم را روی این مسائل نمی‌گذارم. کسانی در باشگاه و سایر نهادها هستند که در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنند. ما هر جا باشد آمادگی بازی داریم. خیلی خوب است که هواداران را در کنار خودمان داشته باشیم. 

دستیار یحیی گل محمدی ادامه داد: بعد از تعطیلات سال نو و نوروز ما تصمیم گرفتیم همه بازی‌ها را ببریم. می‌دانستم کار سختی است اما توانستیم ۵ بازی را ببریم. همانطوری که قبلاً اشاره کردم هر بازی یک دیدار منحصربه‌فرد است. ما باید از وقتی داور سوت می‌زند، برای برد بجنگیم. همانطور که اشاره کردم پیکان تیم خوبی است. در بازی با تراکتور و نساجی هم عملکرد خوبی داشت. ما احترام زیادی برای کار دفاعی پیکان قائلیم و می‌دانیم باید از دقیقه یک برای دوئل‌های یک در مقابل یک آماده باشیم.

ویرا در خصوص شایعه تبانی مجتبی حسینی با یحیی گل محمدی گفت: من با خیلی از مربیان و سرمربیان مختلف کار کردم. آقای مجتبی حسینی بیشتر از همه دوست دارد بازی را ببرد و فکر نکنم درست باشد به این مسائل پرداخته شود. این مسائل ابتدایی است و هرکسی برای خودش تلاش می‌کند.

 

یحیی گل‌محمدی بنا به دلایلی در این نشست خبری حاضر نشد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها