حریف پرسپولیس تهدید به انصراف کرد!

باشگاه هوادار با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، تهدید کرد که در دیدار مقابل پرسپولیس فقط در ورزشگاه پاس قوامین بازی خواهد کرد، در غیر این صورت از مسابقات جام حذفی انصراف خواهد داد.

حریف پرسپولیس تهدید به انصراف کرد!

به گزارش تیترکوتاه، رسانه خبری باشگاه باشگاه هوادار در این مورد نوشت: پیرو برنامه اعلامی سازمان لیگ، هوادار روز پنجشنبهمورخ 1402/02/04 ساعت 18:30 و در ورزشگاه پاس قوامین تهران میزبان پرسپولیس و استقلال نیز 24 ساعت زودتر در ورزشگاهآزادی تهران پذیرای نساجی خواهد بود. اما موضوعی که با اعتراض رسمی باشگاه هوادار همراه شده آن است که به چه دلیل وقتی دودیدار مذکور در دو ورزشگاه مجزا قرار است توسط چهار نماینده راه یافته به مرحله نیمه نهایی برگزار شود، دیدارهای مرحله نیمه نهاییباید با اختلاف زمانی 24 ساعته برگزار گردد؟!

تا چه زمانی شبکه سه سیما که تمامی برنامه‌های زنده و تولیدی ورزشی‌اش به طور شبانه‌روزی در انحصار سرخابی‌ها و تحت پوششاخبار و حواشی آنها به جهت گرفتن آگهی‌های بهتر قرار دارد می‌بایست برنامه‌های ما و شما را با کنداکتور خود تنظیم نماید و مگر غیراز آن است که به اذعان خودتان هیچ‌گونه عواید حق پخش و تبلیغات تلویزیونی در اختیار شما و به شهادت ما در اختیار هیچ باشگاهی بهویژه باشگاهی خصوصی چون هوادار قرار نمی‌گیرد!

اما پرسش آن است که اگر گل‌گهر در دیدارش برابر پرسپولیس پیروز می‌شد و پارس جنوبی نیز استقلال را شکست داده بود و در کنارهوادار و نساجی به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده بودند اصلاً دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی از شبکه سه سیما پخش می‌شد کهبخواهد با فاصله برگزار شود!

وقتی باشگاه هوادار و باشگاه‌هایی چون هوادار از تبعیض ناخواسته و شرایط نابرابر در فوتبال‌مان سخن می‌گویند به همین جزئیات والبته کلیاتی دیگر برمی‌گردد که فعلاً ذکر آن در این مطلب و در این مقطع نمی‌گنجد.

سازمان لیگ به نظر فوراً باید نسبت به اتخاذ تصمیمی به‌روزتر و حرفه‌ای‌تر اقدام نماید تا مبادا شائبه پوچ دیگری بخواهد خدای ناکردهمتوجه تصمیمات‌شان بشود و به آسانی می‌توانند نقشه‌های تکراری سناریو‌نویسان که مسائل دیگری در ذهن می‌پرورانند را نقش بر آبکنند.

باشگاه هوادار که صبح روز پنجشنبه نامه خود را بابت ضرورت همزمانی دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی ارسال کرده بود، اما ظهر روزپنجشنبه با نشر خبری رسمی مواجه شد که روی دغدغه‌های پیشین‌مان کاملاً صحه می‌گذارد.

باشگاه هوادار حالا در نامه دیگری به سازمان لیگ و 20 روز مانده تا برگزاری دیدار نیمه نهایی بدین وسیله به اطلاع مسئولان سازمانلیگ و شورای تأمین استانداری تهران می‌رساند که به جز ورزشگاه پاس قوامین به‌عنوان ورزشگاه خانگی خود در هیچ ورزشگاه دیگریبرابر پرسپولیس به میدان نمی‌رود و در صورت اخذ چنین تصمیمی نه تنها از ادامه رقابت‌های جام حذفی انصراف خواهد داد که شکایترسمی خود را به فیفا ارسال و پیگیری خواهد کرد».

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها