آیت الله جنتی:

حل مشکلات جامعه کارگری از ملزومات رشد تولید است

دبیر شورای نگهبان گفت: رشد تولید جز با همه‌گیر شدن فرهنگ تلاش محقق نخواهد شد و حل مشکلات جامعه کارگری و رعایت حقوق آنها یکی از ملزومات این امر مهم است.

حل مشکلات جامعه کارگری از ملزومات رشد تولید است

به گزارش تیتر کوتاه، آیت‌الله احمد جنتی در جلسه این شورا با گرامیداشت روز معلم و تبریک به معلمان کشورمان افزود: دیروز سالروز شهادت شهید مطهری (ره) بود که به نام روز معلم انتخاب شده که حقیقتا انتخاب درستی است، چرا که ایشان، شهید راه آگاهی‌بخشی بودند و شغل معلمی هم تبلور آگاهی بخشی است.

وی آثار به جا مانده از استاد شهید مرتضی مطهری را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: در اهمیت این آثار همین بس که حضرت امام خمینی(ره) همگان را به حفظ آنها سفارش کرده و فرموده اند: «من به دانشجویان و طبقه روشنفکران متعهد توصیه می‌‌کنم که کتاب‌‌های این استاد عزیز را نگذارند با دسیسه‌های غیراسلامی فراموش شود.»

آیت‌الله جنتی از رسانه‌ ها و سازمان‌های فرهنگی خواست تا برای آشنایی بیشتر جوانان با آثار استاد شهید مطهری برنامه‌ریزی کنند.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر این هفته را به همه کارگران و تولیدکنندگان کشور تبریک گفت و اظهار داشت: در هفته کار و کارگر به سر می‌بریم؛ در معارف اسلامی کار و کارگر دارای جایگاهی بسیار والا هستند.

وی تصریح کرد: در اسلام از کار به عنوان عبادت یاد شده و کارگر را شهید زنده برشمرده‌اند که بوسه پیامبر عظیم‌الشان اسلام بر دستان کارگر افتخاری ابدی است که نصیب این قشر باارزش شده و یک فرهنگ‌سازی ماندگار است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها