از تیم ملی تا برنتفورد؛ اوضاع به نفع سامان در حال تغییر است

برنلی، تیم محبوب قدوس/ بازتاب یک گل ویژه و باشکوه

ستاره ایرانی برنتفورد بهترین فصل فوتبالی خود را سپری می‌کند و امیدوار است اوضاع از این هم بهتر شود.

برنلی، تیم محبوب قدوس/ بازتاب یک گل ویژه و باشکوه

به گزارش تیترکوتاه، شب گذشته تیم برنتفورد انگلیس در هفته نهم لیگ برتر میزبان برنلی بود و با سه گل به برتری رسید تا نخستین برد خانگی‌اش در این فصل را جشن بگیرد و به رده چهاردهم جدول برسد. سامان قدوس که در پایان فصل گذشته برنتفورد را ترک کرد و قبل از شروع فصل جدید دوباره به همین تیم بازگشت، دقایق بیشتری نسبت به فصل قبل فرصت بازی پیدا کرده و در این بازی نیز از دقیقه ۸۴ به میدان رفت و سه دقیقه بعد یکی از بهترین گل‌های هفته را وارد دروازه برنلی کرد تا برد تیمش را قطعی کند.

جالب اینکه قدوس فصل گذشته نیز تنها یک بار موفق به گلزنی برای برنتفورد در لیگ برتر شد که آن گل نیز بسیار زیبا بود و در بازی با برنلی به ثمر رسید.

تمجید رسانه‌های خارجی از یک گل ویژه

گل زیبای ستاره ایرانی در بازی شب گذشته بازتاب خوبی در رسانه‌های خارجی داشت. اسکای اسپورت درباره این گل از واژه "باورنکردنی" استفاده کرد. Nbc sport گل قدوس را یکی از بهترین گل‌های فصل جاری انگلیس دانست که با یک والی دیدنی از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید.

سان انگلیس با تیتر«مثل یک سامان برخیز» نوشت: توماس فرانک(سرمربی برنتفورد) در سالگرد حضور خود در این تیم هدیه خوبی گرفت؛ نخستین برد بعد از دو ماه. سرمربی برنتفورد اکنون می‌تواند به لطف گل‌های یوآن ویسا، برایان امبومو و سامان قدوس، پنجمین سال حضور در این تیم را جشن بگیرد. سامان قدوس با یک شوت تماشایی از فاصله ۲۵ یاردی در سه دقیقه مانده به پایان بازی گل سوم را به ثمر رساند.

HLN در خصوص این بازی نوشت: قدوس فضای مناسبی پیدا کرد و از فاصله حدود ۲۵ متری توپ را به طرز شگفت‌انگیزی به سمت دروازه برنلی شلیک کرد تا نمک روی زخم کمپانی(سرمربی برنلی) بپاشد و این تیم باز هم دست خالی بماند.

تریبال فوتبال نیز گل سامان قدوس را شگفت‌انگیز توصیف کرد که باعث قطعی شدن برتری برنتفورد مقابل برنلی شد.

تقسیم شادی با هواداران وفادار

سایت برنتفورد نیز با اشاره به اینکه قدوس با یک نیمه والی خیره‌کننده توانست پیروزی را قطعی کند، گفت‌وگویی با ستاره ایرانی انجام داد. قدوس در این مصاحبه گفت: «کریستین [نورگارد] چند گام برداشته بود، او همه را فریب می‌داد، سپس یک سانتر خوب داشت که در برگشت توپ به من رسید و به نوعی کنترل خوبی داشتم و از آن نقطه احساس کردم که می‌توانم یک ضربه خوب بزنم. خوشبختانه اینطور بود و خوشحالم که به گل تبدیل شد.»

قدوس درباره تقسیم شادی خود با بخشی خاصی از ورزشگاه گفت: «آن گوشه جایی است که من همیشه در آنجا گرم می‌کنم و وقتی به آنجا می‌روم همیشه مورد تشویق تماشاگران قرار می‌گیرم، بنابراین می‌خواستم محبت آن تماشاگران را جبران کنم. جشن گرفتن با آنها در آن گوشه برنامه من بود.»

در انتظار رقم خوردن بهترین فصل

قدوس این فصل بیشتر از فصل پیش برای برنتفورد بازی کرده و با این گل احتمالا فرصت بیشتری هم پیدا خواهد کرد. در تیم ملی هم اوضاع برایش تغییر کرده و تبدیل به بازیکن اصلی در تیم امیر قلعه‌نویی شده است در حالی که در دوران کارلوس کی‌روش بازیکنی نیمکت نشین بود و در تیم‌های ویلموتس و اسکوچیچ نیز کمتر در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت. به نظر می‌رسد سامان بهترین فصل خود را سپری می‌کند و امیدوار است با تیم ملی ایران در جام ملت‌ها بدرخشد و در لیگ برتر نیز تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار برای برنتفورد شود.

مهدی محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها