دبیرکل کمیته ملی المپیک: تاج هیچ لطفی به ما نکرد

دبیرکل کمیته ملی المپیک با گلایه از رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رضا عنایتی حق دارد که از کمبود بازیکنانش در تیم امید ناراحت باشد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک: تاج هیچ لطفی به ما نکرد

سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک با گلایه از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اظهارکرد: کاری که آقای تاج به ما انجام داد لطف نبود. بچه‌های تیم امید قول داده‌اند که به جمع ۴ تیم برتر بازی‌های آسیایی صعود کنند. تاج با این کار سه نفر از بهترین بازیکنان تیم امید را از ما گرفت. رضا عنایتی حق دارد که از کمبود بازیکنانش در تیم امید ناراحت باشد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: تیم امید بدون پشتوانه به بازیهای آسیایی آمد. بنده تصور می‌کردم تاج به عنوان رئیس فدراسیون قرار است به ما کمک کند اما او سه بازیکن تیم امید را از ما گرفتد. ما روی حرف تاج حساب باز کرده بودیم.

وی در خصوص موفقیت مهدی الفتی در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی گفت: کسب مدال نقره در رشته ژیمناستیک بعد از ۷۰ سال از آغاز بازی‌های آسیایی، یک مدال باارزش و تاریخ‌ساز برای این رشته المپیکی و حتی ورزش کشور خواهد بود.

هاشمی تصریح کرد: تا الان ۲ - ۳ طلا عقب هستیم اما یک نکته مثبت وجود دارد و آن این است که چون کشور چین میزبان است، اگر طلاهای ما به آن سمت رفت، طلاهای کشورهای دیگر هم به آن سمت رفت. ما در این شرایط نبیاد منظر ۲۰ طلا باشیم. شاید این دفعه یک کشور با ۱۶ طلا چهارم یا پنجم شود. به همین دلیل باید منتظر بمانیم. در مجموع شرایط خوبی داریم. یکی از رشته‌هایی که امید داشتیم و مدال نگرفتیم جودو بود که البته این رشته چهار سال تعلیق بود.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها