اختصاصی تیتر کوتاه:

اسپانسر استقلال مالک نصف ساختمان پرسپولیس!

اپراتور رایتل چند روزی است که به عنوان اسپانسر این فصل استقلال معرفی شده تا این تیم آبی پوش مثل رقیب دیرینه‌اش یعنی پرسپولیس اسپانسر مخابراتی داشته باشد.

اسپانسر استقلال مالک نصف ساختمان پرسپولیس!

به گزارش تیترکوتاه، این اتفاق درحالی رخ داده که اوپراتور رایتل زیر مجموعه شرکت شستاست و این شرکت هم اکنون مالک نصف ساختمان باشگاه پرسپولیس است و سند این باشگاه را بابت طلب از فدراسیون فوتبال در اختیار گرفته است. تا اینجای کار باشگاه پرسپولیس موفق به باز پس گیری این سند نشده است.

گفتنی است در دی ماه سال ۱۳۹۸ این شرکت که خودش زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی است مبلغ ۲ میلیون یورو به فدراسیون فوتبال کمک کرده تا موضوع پرونده شکایت ویلموتس را فیصله دهد و قرار بوده در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ این پول بازگردانده شود که این اتفاق رخ نداد و شستا از طریق قانونی ۶ دانگ سند ساختمان فدراسیون فوتبال و ۳ دانگ سند ساختمان باشگاه پرسپولیس را که گفته می‌شود به نام فدراسیون فوتبال بوده را به نام خود ثبت کرده است!

تا امروز هم نه باشگاه پرسپولیس موفق به بازگرداندن این سند شده و نه فدراسیون فوتبال اقدامی مستند برای حل مشکل کرده است. حالا اسپانسر استقلال مالک بخشی از دارایی‌های پرسپولیس هم هست. اتفاقی که ظاهر فقط در کشور ما رخ می‌دهد!

اردلان بزرگ نیا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها