لیگ حرفه ای ایران بدون ارزش مادی!

بسیاری از باشگاه‌ها تازه یادشان افتاده چرا حضور در لیگ برتر و جام حذفی و کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی و حتی سومی در این مسابقات هیچ پاداشی برای آنها ندارد!

لیگ حرفه ای ایران بدون ارزش مادی!

به گزارش تیترکوتاه با توجه به ارزشی که لیگ های معتبر سایر کشورها دارند و نتیجه گیری در آن لیگ ها بدون سود مادی و معنوی برای باشگاه ها نیست این سوال منطقی است که در چرخه مادی و تجاری فوتبال دلیل حضور تیمهای ایرانی در رقابتهای داخلی دقیقا چیست.

وقتی تیمهای ایرانی برای دریافت پاداش نتیجه گیری های خود در لیگ قهرمانان آسیا با مشکل تحریم ها قادر به دریافت پول خود نیستند و البته آن پاداش را برای خود محفوظ می‌دارند چرا لیگ برتر ایران در این مسیر به کمک تیم هایش نمی آید و درآمد حاصل از نتیجه گیری برای آنها در نظر نمی گیرد. تبلیغات محیطی را هم در اختیار فدراسیون فوتبال است و البته خبری هم از حق پخش تلویزیونی نیست!

این روزها هم که ورود تماشاچیان به ورزشگاه ها ممنوع است و عملا موضوع درآمد حاصل از بلیت فروشی هم منتفی است. هرچند که پیش از این هم بلیت فروشی کاملا در اختیار باشگاه ها نبود و اصلا نمی شد روی چنین درآمدزایی هم حساب کرد.

واقعا این سوال بی جواب مانده چرا ارزش مادی رقابتهای لیگ ایران عملا برای باشگاه ها هیچ تعریفی ندارد و قوانین چرا به چنین موضوع مهمی توجه نمی کند و به این سو سوق داده نمی شوند.

 

اردلان بزرگ نیا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها