ستاره‌ای که هنوز قدر خودش را نمی‌داند؛

آل کثیر الاشتباه!

عیسی آل کثیر را باید یکی از بدشانس ترین و البته پر اشتباه ترین بازیکنان فوتبال بدانیم که خیلی دیر توانسته به جایگاه خوبی در فوتبال برسد و حالا دارد آن را به راحتی از دست می دهد.

آل کثیر الاشتباه!

به گزارش تیترکوتاه، مهاجمی که با وجود عملکرد خوب گلزنی در تیم نفت تهران راهی پرسپولیس شد و توانست گلهای حساسی را برای این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند با چند اشتباه عجیب رسما خودش را از فرصت عالی برای ستاره ماندن دور کرد و حالا نمی داند بالاخره چگونه می تواند به روزهای اوج خودش باز گردد. آل کثیر با شادی عجیبش در لیگ قهرمانان آسیا و بازی با پاختاکور ازبکستان  بی مورد خودش را در معرض محرومیت قرار داد تا در اوج از مسابقات به مدت 6 ماه دور بماند.

 او در زمان مصدومیت رباط صلیبی پایش در پرسپولیس آنهم در زمانیکه عنوان آقای گلی لیگ را مال خودش می دید به توصیه های یحیی گل محمدی برای جراحی کردن هر چه سریعتر پایش توجه نکرد و سعی داشت بدون عمل جراحی خودش را به میدان بازگرداند که همان مسئله باعث شد تا زمان بازگشت به میدان برایش طولانی تر شود!

 بعد از بازگشت داشت در ترکیب پرسپولیس جا می افتاد که قراردادش به پایان رسید و علی رقم داشتن سن بالا وقتی با درخواست پرسپولیس برای تمدید قرارداد روبرو شد حاضر نشد فرصت پیشرفت را به دریافت پول بیشتر ترجیح دهد و در نهایت راهی سپاهانی شد که به واسطه عقد قراردادهای خارج از قوانین حالا اجازه ثبت قرارداد آل کثیر را ندارد!

بازیکن خوزستانی فوتبال کشور حالا دچار اشتباه دیگری شده و با دریافت پول از سپاهان فرصت بازگشت خود به پرسپولیس را از دست داده و اجازه بازی کردن در لیگ برتر و بازی های داخلی را هم ندارد و این اتفاق در حالی افتاده که او 34 سال سن دارد و فرصت زیادی برای ادامه فوتبالش باقی نمانده است.

مشخص نیست این اشتباهات قرار است چطور جبران شود. اما یک نکته اینجا خیلی به چشم می آید. چرا برخی فوتبالیستهای مستعد اینقدر راحت فرصت سوزی می کنند. یکی مثل پیام صادقیان که زود و در سن کم و با اشتباهات اخلاقی خودش را از گردونه پیشرفت خارج می کند و دیگری مثل آل کثیر که با اشتباهات عجیب فنی این چنین با اندک فرصت باقیمانده زندگی فوتبالی اش قمار می کند.

 

اردلان بزرگ نیا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها