نکونام: دو بازیکن جدید می‌گیریم / با زحماتی که کشیده شد تورس را از دست دادیم

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی مقابل استقلال خوزستان در هفته چهار لیگ برتر صحبت کرد که مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است.

نکونام: دو بازیکن جدید می‌گیریم / با زحماتی که کشیده شد تورس را از دست دادیم

به گزارش تیترکوتاه، در ادامه صحبت های نکونام را می خوانید:

درباره بازی فردا باید بگویم که همه بازی‌ها در لیگ نزدیک به هم هستند و شرایط تیم‌ها فاصله زیادی با یکدیگر ندارند. می‌دانم این لیگ با توجه به در پیش بودن جام ملت‌ها، فیفادی، بازی‌های تیم امید شاید بعضی مواقع پرفشارتر و بعضی مواقع با فاصله برگزار شود و لیگ فرسایشی خواهد بود اما ما تمام تمرکزمان رو بازی فردا است و بازی به بازی فکر می‌کنیم و برای ما مهم است که بهترین عملکرد را داشته باشیم و به موفقیت برسیم. به بازیکنانم گفته‌ام در تمام بازی‌ها باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و هر اتفاقی افتاد خیال‌مان راحت باشد که تمام تلاش‌مان را انجام داده‌ایم. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم.

جای هواداران خالی است و واقعا از این موضوع ناراحتم. از باشگاه درخواست کردم بتوانیم جای دیگری بازی کنیم تا هواداران کنارمان باشند. هواداران بازوی قدرت ما هستند و کسانی هستند که به ما نیرو و انگیزه می‌دهند، ولی متأسفانه متاسفانه نبود آنها به ضرر ما و به سود رقیبان بوده است. امیدوارم زودتر با هوادارانمان بازی کنیم چرا که جای خالی آنها حس می‌شود.

درباره جذب بازیکن باید بگویم که این موضوع از اول فصل و زمان آقای کریمی شروع شد اما تغییر و تحولی صورت گرفت با مدیریت جدید صحبت کردیم. فقط دو بازیکن سریع وارد ایران شدند که مورد تایید من نبودند. بازیکن عراقی که به خاطر سقف بودجه از تیم ما جدا شد و دیگری مورد تأیید من نبود. به غیر از این دو نفر، بازیکن دیگری نیامده است. با روبرتو تورس حدود یک ماه پیش صحبت کردیم، ولی این خبر را بدهم که او به یکی از تیم‌های ایرانی پیوسته است و امروز و فردا قرارداد می‌بنند. با زحماتی که کشیده شد، تورس را نیز از دست دادیم!

بازیکن دیگر مصری است که همه می‌دانند ولی نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد و نمی‌افتد. من به مسئله بازیکن ورود نکردم و باشگاه در حال صحبت کردن هستند. یک بازیکن آرژانتینی است که در اسپانیا بازی می‌کند که بعد از دو هفته خود من دیشب با ارتباطاتی که دارم سعی کردم با او صحبت کنم ولی من شرایطی را که باشگاه خواسته بود به او پیشنهاد دادم ولی وقتی هیچ اتفاقی نیفتد و بازیکنی سر تمرین نیاید و قرارداد بسته نشود هیچ چیزی را باور نمی‌کنم.

 این را بگویم که یک بازیکن خارجی نمی‌گیرم و حداقل دو بازیکن می‌خواهیم که به ما کمک شود. اگر قرار است یک بازیکن بگیریم نگه می‌داریم برای نیم‌فصل دوم بازیکنان بهتری بگیریم. به صورت به طور معمول پنج هفته از نیم‌فصل اول گذشته، الان هفته چهارم است، ولی به خاطر تأخیر در هفته چهارم هستیم. بعد هم از این هفته تعطیلی داریم و تیم‌ها استراحت می‌کنند، بنابراین پنج شش هفته را از دست داده‌ایم.

درباره تعویق دربی نیز بگویم که بدترین موضوع این است که فردا آخرین بازی ما است ولی بازیکنان ما نمی‌دانند باید چند روز استراحت کنند. موضوع دوم این است که نمی‌دانیم بازی بعدی ما چه زمانی قرار است برگزار شود اصلا برگزار می‌شود یا نه. در جلسه‌ای که با رضا عنایتی داشتیم به او گفتم باید نامه رسمی برای داشتن بازیکنان به ما بدهند تا من موافقت کنم و اگر شرایط اینطور باشد قطعا همکاری نمی‌کنیم. از آن جلسه‌ای که گفتم چندین روز گذشته ولی هیچ اتفاقی نیفتاده و برنامه‌ای نداده‌اند.

با این وضعیت قطعا به تیم امید بازیکن نمی‌دهیم. من بازیکنانم را تقدیم به جایی که نه فقط به من، بلکه به تیمم و باشگاه استقلال ضربه بزند، نمی‌دهم. اینجا اولویت من استقلال است و برای من تیم ملی و همه چیزم، باشگاه استقلال است.

با ترکیب خیلی هجومی مقابل استقلال خوزستان یعنی ۱۱ مهاجم بگذاریم؟ هیچ رویکردی در فوتبال وجود ندارد. ما می‌رویم زحمت بکشیم و بازی را ببریم. ما بازیکن زیادی نداریم که خیلی بخواهیم کارهای عجیب و غریب بکنیم. همه ایران ترکیب ما را می‌دانند و اگر ندانند هم خداراشکر خبرها بیرون می‌رود!

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها