ترکیب احتمالی استقلال و سپاهان برای بازی امشب

حساس‌ترین دیدار هفته سوم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های سپاهان و استقلال برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی استقلال و سپاهان برای بازی امشب

به گزارش تیترکوتاه، دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال از هفته سوم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال چهارشنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش‌جهان با قضاوت کوپال ناظمی برگزار می‌شود.

تقابل تفکرات ژوزه مورایس و جواد نکونام، حساس‌ترین دیدار هفته سوم خواهد بود. هر دو تیم موفق شدند فصل را با دو پیروزی آغاز کنند. سپاهان با برتری ۳ بر یک مقابل تراکتور پرستاره فصل را آغاز کرد و در ادامه موفق شد در شهرآورد اصفهان ذوب‌آهن را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کند.

آبی‌پوشان پایتخت هم فصل را طوفانی آغاز کردند و در آبادان، صنعت نفت را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کردند. آبی‌پوشان پایتخت که نسبت به سایر رقبا در نقل و انتقالات عملکرد ضعیف‌تری داشتند و پیش فصل دشواری را پشت سر گذرانده بودند، با ارائه یک بازی هجومی، تماشاگر پسند و تاکتیکی هواداران خود را برای ادامه فصل امیدوار کردند.

شاگردان نکونام در هفته دوم نیز با تک گل محمد حسین مرادمند موفق شدند ملوان را مغلوب کنند تا با روحیه و انگیزه بالایی به اصفهان سفر کنند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، رضا اسدی، محمد جوادحسین‌نژاد، رضا شکاری، فرشاداحمدزاده و شهریار مغانلو.

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها