جمشیدیان: سپاهان و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است دو تیم سپاهان و پرسپولیس شانس‌های اصلی قهرمانی هستند.

جمشیدیان: سپاهان و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند

به گزارش تیترکوتاه، در خصوص عملکرد سپاهان در لیگ بیست‌و‌سوم گفت: سپاهان در ۵ سال اخیر شرایط خوبی داشته و از زمان حضور ساکت، یک سال زودتر برنامه‌های‌ تیم مشخص می‌شود. این تیم به عنوان اولین تیم بحث‌های آمادگی پیش فصل خود را شروع کرده و از دیگر تیم‌ها جلوتر است.

وی افزود: سپاهان هر سال شروع خوبی داشته و امسال هم پس از دو بازی سنگین ۶ امتیاز گرفته‌اند. شرایط خط حمله این تیم فوق‌العاده است و قطعا همه می‌دانیم که مثل یکی دو سال اخیر زردپوشان مدعی قهرمانی خواهند بود. فکر می‌کنم تنها قسمتی که برای سپاهان خلاء ایجاد شد، میانه میدان بود اما آن‌قدر بازیکن بزرگ و تاثیرگذار در این تیم حضور دارند که اگر در یک پست مشکل ایجاد شود، با یک بازیکن جوان تعادل تیمی را ایجاد کنند.

هافبک اسبق زردپوشان در خصوص ظهور یک پدیده در ترکیب این تیم عنوان کرد: حسین‌نژاد فوق‌العاده نشان داد. بازی‌هایش را قبلا دیده بودم و با قدرت می‌گویم او یکی از آینده‌دارهای فوتبال ما خواهد بود. اما نکته این جاست که اطراف او بازیکنان باتجربه حضور دارند و مربی هم به خوبی به او اطمینان کرد و حدس می‌زنم سپاهان یک یاسین سلمانی جدید به فوتبال معرفی خواهد کرد.

جمشیدیان در خصوص مدعیان قهرمانی لیگ بیست و سوم اظهار داشت: با شرایطی که دیده‌ایم سپاهان و پرسپولیس بعید است در کورس قهرمانی شانه خالی کنند. استقلال هم خیلی خوب شروع کرده اما مشکلات زیادی دارد و تراکتور هم مشکلاتش بیش از این است که در میان مدعیان باشد.

وی درباره وضعیت استقلال توضیح داد: استقلال زمان مجیدی با حفظ شاکله و با اتحاد تیمی قهرمان شد و خیلی از اوقات تیم‌هایی که تصور درخشش‌ آنها را نداریم ، قهرمان می‌شوند. فقط و فقط انسجام است که می‌تواند آینده خوبی برای استقلال رقم بزند و هواداران را شگفت‌زده کند. چیزی به استقلال نداده‌ایم که بخواهیم از آن چیزی بگیریم. به نکونام نه شرایط مالی خوبی داده‌ایم نه حفظ بازیکن و پیش فصل خوب. شاید ثبات همان ۱۰ یا ۱۲ بازیکن فصل گذشته به کمک تیم بیاید.

جمشیدیان در خصوص پیشرفت در لیگ امسال نسبت به سال گذشته گفت: ما در بخش مربیگری  و استعداد جلوتر از مدیریت هستیم. از نظر فوتبالی جلوتر از فدراسیون و مسوولان برگزاری و حتی داوری هستیم. خنده‌دار است که استقلال و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران کار خود را در لیگ آغاز می‌کنند. شرایط  مالی استقلال و پرسپولیس آن‌قدر بد است که به درآمدهای بلیت‌فروشی هم نیاز دارند. تاخیر در آغاز بازی‌ها و برگزاری فاجعه‌وار بازی‌ها هم بماند اما از نظر فنی لیگ بدی نداریم و تفاوت‌های‌‌مان با تیم های آسیایی، تک ستاره‌های خارجی رقبا بوده است.

وی در خصوص وضعیت خود در عرصه مربیگری توضیح داد : من در تیم‌‌های لیگ دسته اول و دوم سرمربی بوده‌ام. پیشنهاداتی داشتم اما می‌خواهم به عنوان سرمربی به کارم ادامه دهم. فعلا در تیمی نیستم چون نمی‌خواهم دستیار باشم.

 

منبع: برنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها