تکرار ماجرای سرلک در استقلال و سپاهان

دو بازیکن تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان اصفهان در صورت عدم دعوت به اردوی پیش‌روی تیم ملی مشمول خدمت سربازی خواهند شد.

تکرار ماجرای سرلک در استقلال و سپاهان

به گزارش تیترکوتاه، تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی شهریور ماه با تیم‌های ملی بلغارستان و احتمالاً آنگولا دو دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد. با توجه به اینکه گرفتن ویزا زمان‌بر بوده و ممکن است به هر دلیل ویزای هر بازیکنی صادر نشود، کادرفنی تیم ملی لیست 50 نفره‌ای به فدراسیون فوتبال تحویل داده تا اقدامات لازم برای گرفتن ویزا انجام شود.

برای این اردو کادرفنی 23 بازیکن را انتخاب خواهد کرد و به همین خاطر حضور برخی از بازیکنان برای شرکت در اردوی تیم ملی صرفاً براساس وضعیت ویزاها و نظر نهایی سرمربی تیم ملی فوتبال خواهد بود.

گفته شده میلاد سرلک، هافبک پرسپولیس در لیست تیم ملی حضور خواهد داشت و می‌تواند خدمت سربازی‌اش را دو سال به تعویق بیندازد اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد نام این بازیکن در همان لیست 50 نفره قرار دارد و حضورش در لیست نهایی صرفا گمانه‌زنی است.

نکته دیگر، مشمول بودن دو بازیکن از تیم‌های استقلال و سپاهان است. ابوالفضل جلالی، مدافع - هافبک چپ پای آبی‌پوشان و پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان شرایط سرلک را دارند و اگر در فهرست نهایی تیم ملی قرار نگیرند مشمول خدمت سربازی خواهند شد. جلالی در اولین بازی برای استقلال در لیگ برتر نمایش خوبی داشت و با توجه به سابقه حضور در جام جهانی قطر این شانس را دارد که بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود، هر چند باید منتظر ماند و دید امیر قلعه‌نویی در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد. نیازمند اما، در بیشتر اردوهای اخیر تیم ملی حضور داشته و به نظر نمی‌رسد مشکلی برای حضور در اردوی پیش‌رو داشته باشد.

 

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها