ترکیب احتمالی پرسپولیس و تراکتور برای بازی فردا

تیم‌های تراکتور و پرسپولیس حساس‌ترین دیدار هفته دوم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر را در ورزشگاه سهند تبریز برگزار می‌کنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس و تراکتور برای بازی فردا

به گزارش تیترکوتاه، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از سه‌شنبه ۲۴ مرداد با انجام ۲ دیدار آغاز می‌شود. حساس‌ترین دیدار این هفته اما چهارشنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه سهند بین تیم‌های تراکتور و پرسپولیس برگزار می‌شود.

قضاوت این دیدار حساس به عهده امیر عرب براقی خواهد بود و محمدرضا منصوری، سعید قاسمی، او را در امر قضاوت کمک می‌کنند. تراکتور و پرسپولیس شروع متفاوتی در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر داشتند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند با تک گل علی نعمتی در ورزشگاه آزادی آلومینیوم را مغلوب کنند و فصل را با برتری آغاز کنند. اما در مقابل شاگردان پاکو خمس در ورزشگاه نقش جهان در مقابل سپاهان قرار گرفتند و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب نایب قهرمان فصل گذشته شدند و فصل را با شکست آغاز کردند.

بعید به نظر می‌رسد که گل‌محمدی در ترکیب برنده خود تغییری ایجاد کند، در نتیجه وظیفه حفاظت از چارچوب دروازه این تیم بر عهده علیرضا بیرانوند خواهد بود که موفق شد فصل را با کلین شیت آغاز کند و از همین ابتدا کار، خود را مدعی کسب دوباره دستکش طلا نشان داد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، شهاب زاهدی و وحید امیری.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی، مهدی شیری، مهدی حسینی، گوستاوواگین، ریکاردو آلوز، آلوارو خیمنز، امیرحسین حسین‌زاده و عارف رستمی.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها