مهاجم سابق پاری‌سن‌ژرمن در راه پرسپولیس؟

پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه در یک‌ماه اخیر فعالیتی نداشته و با وجود آنکه گمانه‌زنی‌های زیادی انجام شده اما خبری از اضافه شدن بازیکن جدید به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی نیست.

مهاجم سابق پاری‌سن‌ژرمن در راه پرسپولیس؟

به گزارش تیترکوتاه، در این میان در روزهای گذشته و بعد از انجام اولین بازی در لیگ بیست‌وسوم مقابل آلومینیوم اراک که با برتری سرخ‌پوشان پایتخت همراه بود، تبِ نقل‌وانتقالات در اردوی پرسپولیس داغ شده و مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا دو بازیکن جدید را به خدمت بگیرند.

ننکا میگوئل جونیور گزینه موردنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط دروازه پرسپولیس است که گفته می‌شود طی 48 ساعت آینده این بازیکن برزیلی وارد تهران خواهد شد. در کنار تقویت خط دروازه و انتخاب گزینه جانشینی برای علیرضا بیرانوند، اصلی‌ترین دغدغه یحیی گل‌محمدی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه جذب یک مهاجم خارجی بود که از همان روز نخست فعالیت بازار نقل‌وانتقالات این موضوع مطرح شد اما با وجود طرح اسامی مختلف، انتقال بازیکنی به پرسپولیس رسمی نشد.

یحیی گل‌محمدی که گفته می‌شود فیلم بازی بیش از 30 بازیکن را تماشا کرده، حالا تصمیم نهایی خود را در زمینه تقویت خط حمله پرسپولیس گرفته و گفته می‌شود نام گزینه موردنظر خود را به مدیران باشگاه معرفی کرده است. گل‌محمدی که در وهله اول به دنبال انتخاب یک مهاجم برزیلی بود اما سرانجام تصمیم گرفت تا در بین گزینه‌های موجود، درخواست جذب یک مهاجم آفریقایی را مطرح کند و گفته می‌شود که بعد از طرح درخواست انجام شده از سوی سرمربی پرسپولیس، مذاکرات با گزینه موردنظر یحیی گل‌محمدی آغاز شده است.

مهاجمی باسابقه عضویت در پاری‌سن‌ژرمن!

گل‌محمدی از میان گزینه‌هایی که عملکردشان را مورد بررسی قرار داد، تصمیم گرفت تا نام خلیفه کولیبالی را در اختیار مدیران باشگاه پرسپولیس قرار بدهد. کولیبالی مهاجمی 31 ساله و 197 سانتی‌متری اهل کشور مالی است که در سالیان گذشته کارش را در فوتبال اروپا دنبال کرده و در کارنامه‌اش سابقه بازی در تیم‌هایی مانند شارلروا و اندرلخت بلژیک، نانت فرانسه و ستاره سرخ بلگراد دیده می‌شود. البته که گزینه موردنظر یحیی گل‌محمدی سابقه عضویت در تیم پاری‌سن‌ژرمن را هم دارد اما هیچ‌گاه برای این تیم در بازی رسمی به میدان نرفته است تا فرصتی طلایی برای کسب تجربه را از دست بدهد.

آمار ناامیدکننده کولیبالی در فصلی که گذشت!

خلیفه کولیبالی که سایت ترانسفرمارکت 700 هزار یورو او ارزش‌گذاری کرده، به عنوان بازیکن آزاد و بعد از اتمام قراردادش با باشگاه ستاره سرخ بلگراد مشغول مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس است. کولیبالی در فصل گذشته 7 بازی برای تیم صربستانی در لیگ برتر این کشور، جام حذفی و لیگ اروپا بازی کرد که توانست تنها یک گل به‌ثمر برساند. این آمار ناامیدکننده در شرایطی به‌ثبت رسیده که یحیی گل‌محمدی امیدوار است با جذب مهاجم خارجی بتواند شرایط خط حمله تیمش را سامان بخشد و از بحران خارج کند.

دوران طلایی کولیبالی در خنت و نانت

مهاجم 31 ساله موردنظر پرسپولیس سابقه انجام 85 بازی برای تیم خنت بلژیک را در کارنامه‌اش دارد که در این بازی‌ها توانسته 25 گل برای تیم بلژیکی بزند. جالب آنکه کولیبالی در پیراهن خنت، سابقه گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را هم در کارنامه خود دارد. کولیبالی بیشترین شمار بازی خود برای یک تیم را برای تیم نانت فرانسه انجام داده که در 110 مسابقه برای این تیم در همه رقابت‌ها به میدان رفته و آمار 26 گل زده در کارنامه او به چشم می‌خورد. مذاکرات در روزهای گذشته از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس با کولیبالی آغاز شده و باید دید بعد از طرح اسامی گوناگون، انتقال این مهاجم بلندقامت مالیایی نهایی خواهد شد تا بعد از شیخ دیاباته، برای دومین فصل پیاپی مهاجمی از کشور مالی در ترکیب پرسپولیس باشد یا انتقال او هم به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی منتفی خواهد شد و همچنان بدون حضور مهاجم خارجی، پرسپولیس کارش را پیش خواهد برد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها