دوئل جذاب تراکتور - سپاهان در هفته اول لیگ + ترکیب احتمالی

تیم‌های سپاهان و تراکتور حساس‌ترین دیدار هفته اول بیست‌وسومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌کنند.

دوئل جذاب تراکتور - سپاهان در هفته اول لیگ + ترکیب احتمالی

به گزارش تیترکوتاه، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر (خلیج فارس) از روز گذشته رسما آغاز شد. در حساس‌ترین مسابقه هفته اول تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز پنجشنبه از ساعت 19 میزبان تراکتور در ورزشگاه نقش جهان است.

سپاهان با هدایت ژوزه مورایس پرتغالی عملکرد خوبی داشت و در فصل گذشته تا هفته پایانی در کورس قهرمانی با پرسپولیس قرار داشت و در نهایت به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد. تراکتور نیز با هدایت پاکو خمس اسپانیایی عملکرد رو به رشد و درخشانی در فصل گذشته داشت و در نهایت موفق شد تی‌تی‌ها را به رتبه چهارم برساند و با توجه به حذف استقلال از آسیا این تیم به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد کریمی، رضا اسدی، احسان پهلوان، رضا شکاری، فرشاداحمدزاده و شهریار مغانلو.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی، مهدی شیری، صفا هادی، گوستاوواگین، ریکاردو آلوز، آلوارو خیمنز، امیرحسین حسین‌زاده و عارف رستمی.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها