خیز آنتیگا برای گرفتن جای عطایی!

سرمربی سرشناس والیبال به یک شرط حاضر است به ایران بیاید.

خیز آنتیگا برای گرفتن جای عطایی!

 فدراسیون والیبال برای تقویت کادر فنی مذاکره‌ای را با استفان آنتیگا، سرمربی سرشناس جهان والیبال داشت.

گفته می‌شود فدراسیون والیبال به این مربی با رزومه اعلام کرده که به ایران بیاید تا دستیار عطایی روی نیمکت تیم ملی شود، اما او بلافاصله این پیشنهاد را رد کرده است.

از گوشه و کنار شنیده می‌شود که آنتیگا خواهان سرمربیگری در تیم ملی والیبال ایران شده است و اگر فدراسیون چنین پیشنهادی به وی بدهد، احتمال توافق بین طرفین بسیار زیاد است. حالا باید دید عطایی که سابقه خوبی در همکاری با مربیان خارجی ندارد چه راهکاری را ارائه خواهد کرد. فدراسیون والیبال هم در چنین شرایطی باید بین عطایی و آنتیگا یکی را انتخاب کند و اهالی والیبال منتظر این انتخاب سرنوشت‌ساز هستند.

آنتیگا سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های ملی والیبال لهستان و کانادا را در کارنامه دارد، اما مدتی است که در بخش زنان فعالیت می‌کند. وی در سال ۲۰۱۳  قرارداد ۳ ساله‌ای را با تیم ملی والیبال لهستان به امضا رساند و جایگزین آناستازی شد. آنتیگا در اولین دوره مربیگری خود در لیگ جهانی ۲۰۱۴ نتوانست موفق شود و لهستان از مرحله گروهی رقابت‌ها حذف شد. قهرمانی جهان سال ۲۰۱۴ دومین گام آنتیگا در سمت سرمربی تیم ملی لهستان بود، او با اقتدار و فقط با یک شکست تیم خود را به مرحله سوم رساند و با شکست دادن آلمان در مرحله نیمه نهایی، فینالیست شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها