پای VAR به فوتبال ایران باز می‌شود

وزیر ورزش و جوانان امروز (یکشنبه) با حضور در مجموعه ورزشی آزادی تهران از روند بازسازی این ورزشگاه بازدید کرد.

پای VAR به فوتبال ایران باز می‌شود

به گزارش تیترکوتاه، وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد در صورت تامین منابع مالی، عملیات نوسازی ورزشگاه آزادی یک‌سال دیگر به پایان می‌رسد. سجادی همچنین تاکید کرد طبق گفته مهدی تاج، فصل جدید لیگ برتر فوتبال با سیستم کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد.

سیدحمید سجادی در جریان این بازدید اظهار داشت: امروز بنا داشتم در کنار همکارانم در شرکت توسعه باشم و بازدیدی از عملیات بازسازی و نوسازی ورزشگاه آزادی داشته باشم. البته اینجا فقط بخشی از ورزشگاه است که هم رشته دوومیدانی و هم فوتبال از آن استفاده می‌کرده؛ برنامه ما این است که دوباره همین اتفاق بیفتد و این ورزشگاه در اولویت برای بهره‌برداری فوتبال باشد و در موارد خاص در اختیار دوومیدانی قرار گیرد. چون این رشته هم نیازمند یک ورزشگاه مجهز و استاندارد است. حدود ۷۲ زون استادیوم آزادی نیاز به بازسازی و ترمیم دارد و امیدوارم با مدیریت خوب شرکت توسعه بتوانیم هم‌زمان با پیشرفت عملیات اجرایی و عمرانی، میزبان رقابت‌های ورزشی به‌ویژه فوتبال هم باشیم.

سجادی درخصوص تجهیز آزادی به سیستم کمک داور ویدئویی گفت: برای تجهیز ورزشگاه آزادی به سیستم VAR، به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال زحمت دادم و اقدامات خوبی هم انجام داده‌اند. ظاهرا قرار است در فصل جدید لیگ برتر از وار استفاده شود البته اگر به مشکل خاصی نخوریم.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها