اختصاصی تیتر کوتاه؛

نگاهی به دستاوردهای بزرگترین رویداد نمایشگاهی اروپا / در Heavent چه خبر بود؟

Heavent ۲۰۲۳ تمام نوآوری هایی که برگزارکنندگان و فعالان صنعت نمایشگاهی در رویدادهای بعدی خود به آن نیاز دارید را یک جا گرد هم آورده است.

نگاهی به دستاوردهای بزرگترین رویداد نمایشگاهی اروپا / در Heavent  چه خبر بود؟

نمایشگاه Heavent یکی از بزرگ‌ ترین و معتبرترین نمایشگاه‌های صنعت نمایشگاهی در اروپا است. این نمایشگاه جایگاه مهمی در صنعت نمایشگاه های دنیا دارد. Heavent به عنوان یک پلتفرم جامع و بین المللی، فضایی برای آشنایی با جدیدترین فناوری‌ های برگزاری رویداد، تعامل با صنایع مرتبط با صنعت نمایشگاهی، ارائه محصولات و خدمات جدید و شبکه سازی فراهم می ‌آورد. در این نمایشگاه شرکت ‌های مختلفی در حوزه ‌های مرتبط با رویدادها و همایش ‌ها مانند فضاسازی، دیجیتال مارکتینگ، تجهیزات صوتی و نوری، تجهیزات نمایشگاهی و بسیاری دیگر به صورت همزمان حضور دارند. همچنین بخشی از این نمایشگاه به منظور برگزاری سخنرانی ‌ها و کارگاه‌ های آموزشی اختصاص دارد.

Heavent-8

Heavent ۲۰۲۳ تمام نوآوری هایی که برگزارکنندگان و فعالان صنعت نمایشگاهی در رویدادهای بعدی خود به آن نیاز دارید را یک جا گرد هم آورده است.

این رویداد بیش از ۲۲ سال پیش توسط روموالد گادرات پایه گذاری شده است و امسال با ۴۵۰ غرفه دار و فعال حوزه نمایشگاه از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ نوامبر در محل نمایشگاه پاریس برگزار شد.

Heavent-5

در دوره بیست و دوم این رویداد تعداد زیادی از شرکت های نوآوری با پیش نمایش محصولات خود حضور داشتند.  ۵۰ استارت آپ در شهر استارتاپی این رویداد حضور بهم رساندند. یکی از نکات قابل توجه این دوره از برگزاری Heavent اختصاص فضایی بزرگتر از سال های گذشته برای راهکارهای دیجیتال و فناوری های جدید بود. همچنین یک فضای خلاقانه تر و اختصاص فضا برای طراحان غرفه و همچنین برگزاری کنفرانس های تخصصی با حضور متخصصان  نیز از سایر برنامه های این دوره بود.

Heavent-7

به دلیل میزبانی پاریس از بازی های المپیک در تابستان سال آینده حضور  بازرسان رویدادهای ورزشی بین المللی که توسط SPORSORA سازماندهی شده بودند نیز از نکات قابل توجه این رویداد بود.

Heavent-3

نسخه بیست و دوم نمایشگاه Heavent  این نوید را می دهد که صنعت نمایشگاهی در آینده ای نزدیک پر از نوآوری ها خواهد بود.
گزارش: خبرنگار اعزامی تیتر کوتاه به پاریس- فریبا واحدی

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها