نمایشگاه تهران | تبلیغات حرفه ای

روابط عمومی نمایشگاه تهران: انحصاری در کار نیست / حرفه ای ها برای کار تصویر بیایند

موضوع انحصار در تصویر برداری مربوط به رویدادهای نمایشگاهی از سوی سایت بین المللی تهران به طور کامل تکذیب شد.

روابط عمومی نمایشگاه تهران:  انحصاری در کار نیست / حرفه ای ها برای کار تصویر بیایند

پیش از این مطلبی در پایگاه خبری تیتر کوتاه منتشر شد، مبنی بر ایجاد انحصار تصویر برداری نمایشگاهی در سایت بین المللی تهران. 

متاسفانه به واسطه برخی شنیده ها در ستاد برگزاری یک رویداد داخلی و تاکید بر حضور شرکتی خاص به در اختیار گرفتن انحصار کل تصویر برداری نمایشگاه ها شائبه ای برای برخی فعالان حوزه تصویربرداری رخ داد که باعث شد طی تماسی  با روابط عمومی موضوع شفاف سازی شود.

در این بین مشخص شد موضوع انحصار در تصویر برداری مربوط به رویدادهای نمایشگاهی از سوی سایت بین المللی تهران هرگز رخ نداده است. سرپرست روابط عمومی نمایشگاه تهران در این خصوص به تیتر کوتاه گفت: مدیریت نمایشگاه تهران چه در حال حاضر و چه در دوره های گذشته همواره در حوزه پوشش رسانه ای از تمامی اصحاب رسانه جهت همکاری استقبال کرده اند.

این در حالی است که در ماجرای انحصار تصویر برداری مربوط به رویدادهای نمایشگاهی از سوی سایت بین المللی تهران هرگز تصمیمی گرفته نشده است.

در نمایشگاه های اخیر نیز بالغ بر ۱۸۲ کارت خبری و تصویربرداری بصورت رایگان صادر شده است که حاکی از انحصاری نبودن این بخش است.

روابط عمومی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران با رد تمام فرضیه های موجود اعلام داشت که کلیه مجموعه های حرفه ای و دارای مجوزهای لازم، امکان بهره برداری از محیط های نمایشگاهی را در قالب میز اشتراکی را دارا بوده و این واحد آمادگی دارد برخی تجهیزات از جمله محل استقرار افراد فریلنسر جهت تدوین تولید محتوا  و... را بر عهده بگیرد.

این مجموعه همچنین آمادگی دارد در بازنشر اخبار و تولیدات رسانه ای مربوط به مجموعه های مختلف، از حداکثر توان خود بهره برداری کرده و البته از ظرفیت های حرفه ای و سخت افزاری همه مجموعه ها برای تهیه اخبار و اطلاعات مربوط به بدنه صنعت نمایشگاهی بهره گیرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها