سومین گردهمایی بزرگ صنعتگران کشور در شهر آفتاب

سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت شهر افتاب در تاریخ ۳۱ مرداد الی ۳ شهریور ماه میزبان فعالان و علاقمندان صنعت کشور خواهد بود.

با توجه به برگزاری دو دوره قبل این رویداد و ایجاد زیر ساخت‌های لازم و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های بی‌نظیر نمایشگاه بین‌المللی شهر افتاب حضور در سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت شهر افتاب برای فعالان صنعت کشور نخستین اولویت است.

حضور در این نمایشگاه علاوه بر جذب مشتریان جدید باعث مطرح شدن برندینگ شرکت‌ها و ایجاد فضای رقابتی سالم شده است.

مشارکت قدرتمند گروه و شاخه‌های مختلف از جمله ابزارالات صنعتی و ماشین سازان بزرگ در راستای معرفی بروزترین تکنولوژی‌ها و نمایش محصولات جدید سطح یکپارچگی زنجیره تامین محصولات برای گروه‌های تولیدی و بازرگانی که شامل عملیات تدارکات، تولید و توزیع می‌باشد را بهبود و ارتقا می‌بخشد.            

نمایشگاه-صنعت    

محمود گودرزی مدیر اجرایی شرکت نمایشگاهی پیشرو مبتکران چیستا در این خصوص عنوان کرد: امکانات بی‌نظیر و فضای نمایشگاهی خاص نمایشگاه بین‌المللی شهر افتاب که مطابق با استاندارد‌های روزدنیا ساخته شده و با توجه به نزدیکی محل نمایشگاه به شهرک‌ها و نواحی صنعتی در بزرگترین قطب اقتصادی و صنعتی کشور نگاه فعالان این حوزه را به این نمایشگاه ویژه کرده است.

وی افزود: شرکت نمایشگاهی چیستا با بیست سال سابقه در برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و تخصصی با مطالعات و نظر سنجی‌های صورت گرفته با فعالان صنایع نخستین دوره این نمایشگاه را در سال ۱۴۰۰در فضای نمایشگاهی به متراژ۱۰۰۰۰متر مربع برگزار کرد. درحال‌حاضر حمایت بیش از بیست انجمن و اتحادیه صنعتی از این رویداد با رویکرد گسترش ارتباطات تجاری و توسعه بازاریابی وایجاد بازارهای جدید و تعامل با بخش‌های مختلف تولیدی و مشارکت نزدیک به دویست و پنجاه واحد صنعتی در فضایی بالغ بر ۳۰۰۰۰هزارمتر مربع نوید برگزاری باشکوهی را خواهد داشت.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها