برگزارکننده نمایشگاهی در گفتگو با تیتر کوتاه تاکید کرد:

ایران هلث ۲۰۲۳ با قدرت برگزار خواهد شد

حجم ویدیو: ۷.۲۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۳ دانلود ویدیو

مازندرانی گفت: نمایشگاه ایران هلث امسال با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت فعال در حوزه سلامت کشور و با کیفیتی بالاتر از دوره های گذشته برگزار خواهد شد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، داروئی و آزمایشگاهی (ایران هلث) از ۶ تا ۹ خرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. پیرامون جزئیات برگزاری این رویداد گفتگویی با ادریس مازندرانی مدیر برگزاری این نمایشگاه داشته ایم.
ایران هلث متعلق به تمام فعالان صنعت سلامت کشور است
مازندرانی در این گفتگو اظهار داشت: نمایشگاه ایران هلث امسال با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت فعال در حوزه سلامت کشور و با کیفیتی بالاتر از دوره های گذشته برگزار خواهد شد. این نمایشگاه به تمام فعالان صنعت سلامت که با تولیدات خود سلامت  جامعه را تضمین می کنند تعلق دارد. همانگونه که شعار ما نیز از برگزاری نمایشگاه ایران هلث، تضمین سلامت جامعه است.

ادریس-مازندرانی
وی افزود: به عقیده من امروز که ما پاندمی کرونا را پشت سر گذاشته ایم مردم بیشتر با نقش ایران هلث آشنا شده اند. شیوع کرونا ضرورت حضور و قدرت تولیدات داخلی در حوزه سلامت را بیش از پیش نمایان کرد و هر دوره از برگزاری این نمایشگاه  کیفیت محصولات تولیدی در این زمینه را افزایش می دهد.
این برگزارکننده نمایشگاهی همچنین گفت: ما در ایران هلث امسال، مانند سال های گذشته کارگاه های آموزشی مفیدی به منظور بازآموزی مهندسان تجهیزات پزشکی شبکه بهداشت و درمان کل کشور خواهیم داشت. رونمایی از چند محصول جدید در حوزه محصولات پزشکی، آزمایشگاهی،دندانپزشکی و ملزومات دارویی نیز از دیگر برنامه های جانبی این دوره از برگزاری ایران هلث خواهد بود. هیئت های تجاری نیز با هماهنگی سازمان توسعه تجارت از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها