یادداشت

نمایشگاه نفت، المپیک صنعت نمایشگاهی

حسام گودرزی - قائم مقام مدیرعامل شرکت بانیان امید

در بین تمامی نمایشگاه هایی که در سطح کشور برگزار می شود، نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی تهران؛ بزرگترین، مهمترین و معتبرترین نمایشگاه داخلی ایران است. نمایشگاهی که با استقبال گسترده مشارکت کنندگان و متقاضیان حضور در آن، امسال بسیاری از رکوردها را جابه‌جا کرد. 

در سال جاری، در دوره بیست و هشتم این نمایشگاه، بیش از دوهزار شرکت متقاضی، فرصت حضور در این رویداد را از دست دادند. آماری که به تنهایی گویا حجم بالای ظرفیت این نمایشگاه است.

متقاضیانی که عدم حضور در نمایشگاه را برنمی‌تابد و با تمام تلاش، متقاضی ایجاد فرصتی برای عرضه تجارت خود در این گردهمایی بزرگ حوزه صنعت نفت هستند.

اما در نهایت بنا به ظرفیت و امکانات موجود در بزرگترین سایت صنعت نمایشگاهی کشور، تنها ناامیدی نصیب شان می شود و میروند تا با آمادگی بیشتری برای سال آینده، شانس حضورشان را در نمایشگاه نفت ۱۴۰۴ افزایش دهند.

حسام-گودرزی

از سوی دیگر متقاضیانی که شانس حضور را یافته اند، حجم بالای تقاضا برای خدمات نمایشگاهی، غرفه سازی، تبلیغات نمایشگاهی و ... را به همراه دارند که هر سال برای صنعت نمایشگاهی رونق اقتصادی به ارمغان می آورد که فعالان نمایشگاهی مشتاقانه از چند ماه قبل از برگزاری نمایشگاه نفت به آماده سازی مقدمات برداشت و دریافت سهم خود مشغول می شوند.

شاید بتوان گفت که نمایشگاه نفت برای فعالان صنعت نمایشگاهی در تمامی عرصه ها، بالاترین جنب و جوش و حجم و سطح کار را به همراه دارد و در بین تمامی عناوین نمایشگاهی که در کشور در طول سال برگزار می شود، نمایشگاه نفت تهران المپیک صنعت نمایشگاهی کشور است و همگی فعالان و مخاطبان آن، از جمله برگزار کننده، غرفه ساز، سایت دار، مشارکت کننده و ارائه کنندگان خدمات نمایشگاهی، برای حضور در آن باید از آمادگی دو چندان بیشتری نسبت به نمایشگاه های دیگر برخوردار باشند.

حسام گودرزی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها