مصلی تهران | نمایشگاه مطبوعات | رویداد نمایشگاهی | مطبوعات

زمان ثبت نام نهایی برای حضور رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات

زمان ثبت‌نام نهایی متقاضیان حضور در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برای دریافت غرفه‌های مورد نظر و همچنین آگاهی از نوع سازه‌ها اعلام شد.

زمان ثبت نام نهایی برای حضور رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات

مطبوعات به عنوان یکی از پایه‌های اصلی جامعه‌های مدرن، نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. آن‌ها به‌عنوان رسانه‌ای برجسته، انتقال دهنده اطلاعات، اخبار و دیدگاه‌ها به مخاطبان خود می‌باشند. اهمیت مطبوعات از جهات مختلف قابل بررسی است، از جمله افزایش آگاهی عمومی، شکل‌دهی به نظرات و ایده‌ها، نقش در ارتقاء دموکراسی و کنترل اجتماعی. همچنین، مطبوعات برای ایجاد تعامل بین اعضای جامعه و نهادهای اجتماعی، ترویج فرهنگ و هنر، تبلیغ کالاها و خدمات و همچنین ایجاد تاثیر در تصمیم‌گیری‌ها و رفتارهای افراد اهمیت زیادی دارند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه، با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از ۲۹ بهمن تا دوم اسفندماه سال جاری در مصلای تهران برگزار می‌شود.

در همین راستا زمان ثبت‌نام نهایی متقاضیان حضور در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برای دریافت غرفه‌های مورد نظر و همچنین آگاهی از نوع سازه‌ها اعلام شد.

 متقاضیان می‌توانند از روز دوشنبه ۱۶ بهمن تا پنجشنبه ۱۹بهمن با ورود به سایت نمایشگاه به این آدرس، ضمن اطلاع از هزینه غرفه‌ها، ثبت‌نام نهایی خود را انجام دهند.

همچنین ستاد برگزاری، نوع و شکل سازه‌های غرفه‌های نمایشگاه را نیز تعیین و تبیین کرده است. بر این اساس این غرفه‌ها به دو شکل خودساز و پیش‌ساز در این دوره از نمایشگاه ساخته می‌شود. متقاضیان برای اطلاعات بیشتر از غرفه ها و همچنین شرایط تقاضا به سایت نمایشگاه رسانه های ایران مراجعه کنند.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها