مصلی تهران | نمایشگاه مطبوعات

اعلام جزئیات برگزاری نمایشگاه مطبوعات / اتفاقی جدید در این دوره از برگزاری نمایشگاه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه مطبوعات امسال، بعد از پایان ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد ودر تلاش هستیم تا در مصلی تهران نمایشگاه را برگزار کنیم.

اعلام جزئیات برگزاری نمایشگاه مطبوعات / اتفاقی جدید در این دوره از برگزاری نمایشگاه

مطبوعات به عنوان یکی از پایه‌های اصلی جامعه‌های مدرن، نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. آن‌ها به‌عنوان رسانه‌ای برجسته، انتقال دهنده اطلاعات، اخبار و دیدگاه‌ها به مخاطبان خود می‌باشند. اهمیت مطبوعات از جهات مختلف قابل بررسی است، از جمله افزایش آگاهی عمومی، شکل‌دهی به نظرات و ایده‌ها، نقش در ارتقاء دموکراسی و کنترل اجتماعی. همچنین، مطبوعات برای ایجاد تعامل بین اعضای جامعه و نهادهای اجتماعی، ترویج فرهنگ و هنر، تبلیغ کالاها و خدمات و همچنین ایجاد تاثیر در تصمیم‌گیری‌ها و رفتارهای افراد اهمیت زیادی دارند.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه مطبوعات امسال، بعد از پایان ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی افزود: البته هنوز درباره مکان برگزاری نمایشگاه به نتیجه نرسیده‌ایم؛ اما تلاش ما بر این است که باتوجه به برگزاری نماز جمعه تهران در آن ایام در مصلی تهران، با شبستان‌های دیگر مصلی برای برگزاری نمایشگاه به نتیجه برسیم.

اسماعیلی اظهارکرد: بعد از مشخص شدن محل برگزاری نمایشگاه، زمان دقیق برگزاری نیز اعلام خواهد شد؛ احتمالا نمایشگاه طی ۴ الی ۵ روز برگزار می‌شود که تا قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی به اتمام برسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: تمامی رسانه‌ها از جمله انسان رسانه‌ها و رسانه‌های نوین در نمایشگاه مطبوعات امسال حضور خواهند داشت.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها