در گفت و گوی تیترکوتاه با مسئول فروش ایران گلد مطرح شد:

سنگی قیمتی با گارانتی مادام العمر

موسوی گفت: برای ساخت ست و سرویس ها در ایران گلد از تکنولوژی روز استفاده می شود و خریداران می توانند از محصولاتی با گارانتی مادام العمر استفاده کنند.

سنگی قیمتی با گارانتی مادام العمر

به گزارش تیترکوتاه، پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی ایران مال در حال برگزاری است. شرکت ایران گلد نیز با ارائه محصولات متنوع و چشم نواز در این نمایشگاه حضور پر رنگی داشته است. در حاشیه نمایشگاه با مسئول فروش و مشاور مجموعه ایران گلد به گفت و گو پرداختیم که در ادامه می خوانید:

سمیرا موسوی مسئول فروش و مشاور مجموعه ایران گلد به خبرنگار تیترکوتاه گفت:  زمینه کسب و کار ما در ابتدا  در گستره پخش در سطح کشور است و همچنین به شکل بنکداری در بازار بزرگ تهران نیز مشغول به فعالیت هستیم. عمده مشتریان ما اشخاصی هستند که در واقع می خواهند کارهای جواهر با سنگ های نیمه قیمتی خریداری کنند . همچنین پخش این گونه محصولات را برای همکارانی که فروش مصنوعات طلا و جواهر را در شهرهای سراسر کشور خدمات می دهند را انجام می دهیم. دفترمرکزی ایران گلد در بازار بزرگ تهران واقع شده است، هیچ گونه نمایندگی نداریم و انشالله در سال های آینده نمایندگانی در شهرهای بزرگ کشور راه اندازی خواهیم کرد.

 

ایران گلد

تنوع بالای محصولات

او در ادامه افزود: از مزیت کارهای ما که می توانیم به آن اشاره کنیم ، تنوع بالای طرح و وزنی بسیار زیاد است. بیشتر کارهای ما بین بیست تا هشتاد گرم هستند و از نظر قیمتی از حدود سیصد میلیون تا هفتاد میلیون می توانید از بین محصولات خرید داشته باشید.

موسوی خاطر نشان کرد: ممکن است برخی به سبب زندگی در منطقه ای به دلایل شرایط اقلیمی نتوانند از سنگ طبیعی استفاده کنند و یا  از لحاظ مالی  نتوانند هزینه های بالای سه میلیارد تومان را پرداخت کنند و یا شاید حتی انتخاب آن ها سنگ قیمتی نباشد. آن ها می توانند از محصولات ما استفاده کنند. طلا و جواهری با کیفیت بالا که تفاوت آن سنگ های نیمه قیمتی که تراش کشور اتریش با گرید اُ پلاس است. بالاترین کیفیت که در اصطلاح به آن اتمی می گویند اما قابل قیاس با اتمی های معمولی نیست. کیفیت تراش این سنگ ها گارانتی مادام العمر برای آن ها به دنبال دارد. برای ساخت این ست و سرویس ها از تکنولوژی روز استفاده می شود و خریداران چه همکاران محترم ما در این صنف و چه مشتریانی که می خواهند برای مراسم خودشان یک شب خاص و ماندگار داشته باشند می توانند از محصولات ما با خیال راحت خرید کنند.
 

دیلموند+ایران+گلد

این فعال فروش طلا و جواهر تاکید کرد: یکی از مشکلات مهمی که با آن روبه رو هستیم مشکل نبود ثبات در شرایط اقتصادی است. اما این موضوع خیلی به ما کمک می کند  که راه هایی  را پیدا کنیم که  سبب رشد ما شود و آسیب نبینیم . همچنین کمک می کند تا در مسیر رشد بتوانیم بهترین خدمات را در هر شرایطی ارائه دهیم. در شرایطی که قیمت ها دچار نوسان می شوند شاید بازار طلا و جواهر به ظاهر رونق پیدا کند اما مردم هیجان و نا آرامی را به ما منتقل می کنند. اگر چه ممکن است ما در چنین روزهایی فروش داشته باشیم ولی این نگرانی مردم که با اعصاب پریشان، پولی را پرداخت می کنند از ترس آنکه فردا گرانتر نشود حس خوبی را به ما منتقل نمی کند. ما دوست داریم مردم با رضایت خرید کنند خریدی دلچسب است که لبخند رضایت مشتری را به همراه داشته باشد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها