قیمت طلا سقوط کرد / قیمت امروز هر گرم طلا

قیمت طلای ۱۸ عیار لحظه ای امروز دو میلیون و پانصد بیست و یک هزار و دویست تومان (۲٫۵۲۱٫۲۰۰) اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۱۹۴۰۱٫۱۶ تومان کاهش داشته است.

قیمت طلا سقوط کرد / قیمت امروز هر گرم طلا

سرمایه‌گذاری در طلا به عنوان یک روش معمول جهت حفظ ارزش سرمایه و تنوع سبد سرمایه‌گذاری استفاده می‌شود. طلا به عنوان یک منبع ارزش ثابت و استقراری شناخته می‌شود و معمولاً در دوره‌های نامنظم اقتصادی به عنوان یک سرمایه‌گذاری امن و پنجره یابی برای سرمایه‌گذاران عمل می‌کند.

قیمت هر گرم طلا

قیمت امروز طلا
قیمت طلا نرخ طلا میزان تغییر
قیمت انس طلا در بازار امروز ۱۹۸۵ دلار ۳٫۲۵ +
قیمت مثقال طلا در بازار امروز ۱۰٫۹۲۱٫۰۰۰ ۸۳۹۹۵٫۳۷ +
قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز ۲٫۵۲۱٫۲۰۰ ۱۹۴۰۱٫۱۶  +
قیمت طلای ۲۴ عیار در بازار امروز ۳٫۳۶۱٫۰۰۰ ۲۶۰۰۰ +

قیمت طلای ۱۸ عیار امروز

 قیمت طلا امروز ایران اعلام شد. قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز طلای ایران نسبت به روز گذشته نوسان قیمتی داشت و افزایش قیمت ثبت کرد.

بر این اساس قیمت طلای ۱۸ عیار امروز تهران به ۲ میلیون و ۵۲۱ هزار و ۲۰۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۱۹۴۰۱٫۱۶ تومان افزایش داشته است. قیمت گرم طلای ۲۴ عیار ۳ میلیون و ۳۶۱ هزار تومان اعلام شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۸۵ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت امروز مثقال طلا به ۱۰ میلیون و ۹۲۱ هزار تومان رسیده است.

قیمت طلای ۱۸ عیار آنلاین

 قیمت طلای ۱۸ عیار لحظه ای  امروز دو میلیون و پانصد بیست و یک هزار و دویست تومان (۲٫۵۲۱٫۲۰۰) اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۱۹۴۰۱٫۱۶ تومان کاهش داشته است.

قیمت طلا و سکه امروز تهران؛

قیمت انواع سکه
سکه طرح جدید ۲۹٫۸۵۰٫۰۰۰
سکه طرح قدیم ۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰
نیم سکه ۱۵٫۷۰۰٫۰۰۰
ربع سکه ۱۰٫۷۰۰٫۰۰۰
سکه گرمی ۵٫۹۰۰٫۰۰۰

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر