نمایشگاه | صنعت نمایشگاهی | رویداد نمایشگاهی | نمایشگاه شهر آفتاب

برنامه ویژه نمایشگاه شهر آفتاب برای برگزاری رویدادهای مهیج و پرطرفدار

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب گفت: نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه صنایع راکدی که در دولت سیزدهم احیاء شده‌اند، آمادگی دارد.

برنامه ویژه نمایشگاه شهر آفتاب برای برگزاری رویدادهای مهیج و پرطرفدار

صنعت نمایشگاهی یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی یک کشور است که تأثیر گسترده‌ای بر رشد اقتصادی، توسعه تجارت و تبادل فرهنگی دارد. نمایشگاه‌ها به عنوان مکان‌هایی برای نمایش و فروش محصولات و خدمات، آشنایی با فناوری‌های جدید، رونق صنایع مختلف و ارتقای تجربه‌های کسب و کار اهمیت زیادی دارند. این رویدادها فرصتی برای شناخت نزدیک‌تر با بازارهای هدف، ارتقاء ارتباطات تجاری و ایجاد شبکه‌های حرفه‌ای فراهم می‌کنند. همچنین، نمایشگاه‌ها در جهت جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی نیز نقش بسیار مهمی دارند. به طور کلی، اهمیت صنعت نمایشگاهی در تقویت اقتصاد و افزایش تبادلات تجاری ناچیز نیست.

عباس تقدسی‌نژاد مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب درباره برگزاری رویدادهای اخیر در شهر آفتاب گفت: به تازگی، تنها نمایشگاه‌ صنعت تفریحات کشور و پنجمین نمایشگاه ساعت تهران، در شهر آفتاب برگزار شد.

تقدسی‌نژاد با اشاره به برگزاری رویدادهای پرمخاطب در ایام باقی‌مانده از سال گفت: برنامه‌ریزی برگزاری رویدادهای مهیج و پرطرفداری به ویژه برای مخاطبان نسل جوان در شهر آفتاب انجام شده و به زودی اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.

برای سال آینده نیز بالغ بر ۷۰ پیشنهاد برگزاری رویداد در شهر آفتاب به ثبت رسیده که مصمم به تحقق آن‌ها و استفاده حداکثری از زیرساخت‌های گران‌بهای شهر آفتاب هستیم.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب، توسعه و رونق صنایع داخلی را مهمترین هدف برپایی رویدادهای نمایشگاهی برشمرد و گفت: آنچه اهمیت دارد، بهره‌برداری حداکثری از زیرساخت‌های کم‌نظیر و استاندارد شهر آفتاب در راستای تحقق هدف مذکور است.

وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه صنایع راکدی که در دولت سیزدهم احیاء شده‌اند، آمادگی دارد. برپایی چنین رویدادی در نمایشگاه شهر آفتاب، با توجه به سهولت دسترسی فعالان شهرک‌های صنعتی حوالی پایتخت، مزیت نسبی محسوب می‌شود.

تقدسی‌نژاد تاکید کرد: آنچه فراتر از موضوع درآمدزایی از چنین موضوع نمایشگاهی اهمیت دارد، جمع‌بندی دغدغه‌ها و چالش‌هایی است که فعالان صنایع احیا شده با آن مواجه بوده‌اند. اولا چنین جمع‌بندی، جهت‌دهی به اندیشه‌های سیاست‌گذاران صنعتی و اقتصادی را سبب می‌شود و در ثانی، مرور این تجربه‌های گران‌بها، کاهش آسیب‌پذیری کسب‌وکارهای بخش خصوصی را در پی دارد.

وی در پایان گفت: حمایت از بخش خصوصی به معنای کاهش آسیب‌پذیری از ناحیه فرآیندهای اداری و تصمیمات نهادی، قدرت اقتصادی کشور و بهبود سطح رفاه مردم را سبب می‌شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها