نمایشگاه | صنعت نمایشگاهی | رویداد نمایشگاهی | نمایشگاه شیلات

افتتاح بزرگترین نمایشگاه شیلات خاورمیانه در تهران

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته، امروز سیزدهم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

افتتاح بزرگترین نمایشگاه شیلات خاورمیانه در تهران

نمایشگاه شیلات یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعتی در زمینه شیلات و آبزی‌پروری است که سالانه در بسیاری از کشورها برگزار می‌شود. در این نمایشگاه‌ها، تولیدکنندگان، صادرکنندگان، واردکنندگان، دستگاه‌های تخصصی، مراکز آموزشی، شرکت‌های خدماتی، نهادهای دولتی و بسیاری از علاقه‌مندان به این صنعت حضور دارند. در این رویدادها، سازمان‌دهندگان تشویق می‌شوند تا جدیدترین فناوری‌ها و محصولات را به نمایش بگذارند و به عنوان یک فرصت برای ترویج تجارت و تبادل اطلاعات در صنعت شیلات و آبزی‌پروری در نظر گرفته می‌شوند.

در همین راستا هفتمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته، امروز سیزدهم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

بزرگترین نمایشگاه آبزیان خاورمیانه با شعار " نقش آفرینی شیلات در توسعه دریامحور" تا شانزدهم آبان برقرار است و توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعت شیلات و آبزی پروری را به نمایش خواهد گذاشت.

این نمایشگاه در مساحتی به وسعت بیش از ۶ هزار متر مربع و با حضور ۱۳۳ شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود.

منبع: ایلنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها