آغاز به کار بیست و هشتمین نمایشگاه نفت تهران از فردا

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از فردا آغاز به کار خواهد کرد.

آغاز به کار بیست و هشتمین نمایشگاه نفت تهران از فردا

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران فردا ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار خواهد کرد. این رویداد مهم که با همت شرکت بانیان امید برگزار و به عنوان بزرگترین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت و گاز در منطقه شناخته می شود، فرصتی ارزشمند برای تبادل دانش و فناوری، معرفی آخرین دستاوردها و محصولات و همچنین عقد قراردادهای تجاری بین فعالان داخلی و خارجی این حوزه فراهم خواهد کرد.

در این نمایشگاه ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی حضور پیدا خواهند کرد آخرین دستاوردها و محصولات خود را در زمینه های مختلف صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

موضوعات و محورهای کلیدی نمایشگاه

اکتشاف و تولید نفت و گاز، پالایش و فرآوری، پتروشیمی، تجهیزات و فناوری های نوین صنعت نفت و گاز، خدمات فنی و مهندسی، زنجیره تامین صنعت نفت و گاز، انرژی های تجدیدپذیر از جمله موضوعات و محورهای کلیدی برگزاری این دوره از نمایشگاه عنوان شده است. 

حضور در این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است و علاقه مندان می توانند از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها