دود لجبازی پنهانی مدیر و سرمربی در چشم قرمزها

چه کسی نمی‌خواهد پرسپولیس مهاجم بگیرد؟

پرسپولیس همچنان در جذب مهاجم خارجی ناکام مانده و گفته می‌شود تعامل لازم بین مدیریت و کادرفنی در این خصوص وجود ندارد.

چه کسی نمی‌خواهد پرسپولیس مهاجم بگیرد؟

به گزارش تیترکوتاه، لیگ بیست و سوم درحالی آغاز شده و چهار هفته از آن گذشته که پرسپولیس تنها یک مهاجم تخصصی (شهاب زاهدی) در اختیار دارد آن هم در شرایطی که به زودی باید در لیگ قهرمانان آسیا با رقبای قدرتمندی روبرو شود.

عجیب اینجاست که قرمزها فصل گذشته مهاجمان زیادی در اختیار داشتند اما شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و مهدی عبدی در لیست مازاد قرار گرفتند و عیسی آل‌کثیر هم برای تمدید به توافق نرسید و راهی اصفهان شد.

طی دو سه ماه اخیر مهاجمان خارجی زیادی به پرسپولیس لینک شدند اما تا امروز خبری ازتوافق با هیچکدام نشده و این مسئله خشم هواداران این تیم که نگران وضعیت تیم خود در لیگ داخلی و آسیا هستند را برانگیخته است.

در این بین ابهامات زیادی مطرح شده و سوال‌های هواداران این تیم بی‌جواب مانده است. از جمله اینکه وقتی پرسپولیس خروجی‌های زیادی داشته و تعداد ورودی‌هایش کمتر بوده چگونه بودجه باشگاه برای جذب مهاجم خارجی رقم پایینی اعلام شده است؟ چرا وقتی بودجه باشگاه مشخص شده مهاجم‌های معرفی شده از سوی کادر فنی رقم بالاتری دارند؟ چرا کادر فنی بدون قطعی شدن خریدهای جدید اقدام به قرار دادن مهاجمان قبلی در لیست مازاد کرده؟ چرا وقتی تیم تنها دو مهاجم تخصصی در اختیار داشته با جدایی قرضی یکی از آنها(مهدی عبدی) و انتقالش به یکی از رقبای این فصل(تراکتور) موافقت شده؟ چرا باشگاه با اطلاع از گران بودن مهاجمان خارجی تلاشی برای حفظ آل‌کثیر انجام نداده تا او هم به یکی از تیم های رقیب(سپاهان) ملحق نشود؟ و...

گفته می‌شود تعامل خوبی بین کادر فنی و باشگاه در پروسه جذب مهاجم خارجی وجود ندارد و نوعی لجبازی دیده می‌شود که طبعا به سود پرسپولیس نخواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها