اختلاف جدی که روز به روز علنی‌تر می‌شود

مشکل مشترک نکونام و گل‌محمدی در استقلال و پرسپولیس

مربیان استقلال و پرسپولیس از تعامل لازم با مدیران باشگاه برخوردار نیستند و این موضوع در تصمیم‌گیری‌ها کاملا خود را نشان داده است.

مشکل مشترک نکونام و گل‌محمدی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش تیترکوتاه، پرسپولیس در فصل گذشته با تعامل نسبی بین کادر فنی و باشگاه توانست بار دیگر قهرمان لیگ شود و فصل قبل از آن هم استقلال با تعامل مثال زدنی فرهاد مجیدی و مصطفی آجرلو توانست بعد از 10 سال عنوان قهرمانی را کسب کند.

دو تیم اگرچه در این فصل هم مانند فصول اخیر مدعی قهرمانی هستند اما این بار یک مشکل مشترک دارند و خبری از تعامل بین کادر فنی و باشگاه نیست.

اوضاع در استقلال تا حدی علنی تر از پرسپولیس است و جواد نکونام با مصاحبه های مختلف مدیران را مقصر بد بسته شدن تیمش دانسته و تاکید کرده نفرات مدنظرش جذب نشده‌اند و همین هم باعث شده هواداران استقلال در حمایت از جواد نکونام علیه علی خطیر موضع بگیرند.

پرسپولیس هم در نقل و انتقالات با اختلاف جدی بین خواسته‌های یحیی گل محمدی و توقعات باشگاه درگیر است. به عنوان مثال سرمربی تیم از مدتی قبل خواستار جذب دروازه بان و مهاجم خارجی شد اما نظر باشگاه استفاده از یک گلر جوان و البته بازی کردن مهدی عبدی بود و نتیجه این شد که گل‌محمدی مهاجم مدنظر باشگاه را جواب کرد تا به طور قرضی تیم را ترک کند و به تراکتور برود و از آن سو باشگاه هم تا الان چراغ سبز برای جذب نفرات خارجی یحیی نشان نداده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها