صحبت‌های تکراری کاپیتان اسبق علیه گل‌محمدی دردسرساز شد

تلاش پرسپولیسی‌ها برای حل یک اختلاف قدیمی

مصاحبه های جنجالی و مداوم کاپیتان اسبق پرسپولیس علی سرمربی این تیم باعث شده اطرافیان دو طرف به دنبال آشتی دادن این دو چهره باشند.

تلاش پرسپولیسی‌ها برای حل یک اختلاف قدیمی

به گزارش تیترکوتاه، بهروز رهبری‌فرد در سال‌های اخیر همیشه یکی از منتقدان یحیی گل‌محمدی بوده و اخیرا نیز در یک مصاحبه طوفانی علیه او موضع‌گیری کرده است.

کاپیتان پیشین پرسپولیس که اتفاقا با گل‌محمدی هم‌بازی هم بوده در بخشی از صحبت‌های جدیدش گفت: «با یحیی زمانی که بازی می‌کردیم رفیق بودیم، اما اکنون رفاقتی ندارم، چون برحسب وظیفه بعد از قهرمانی جام حذفی و لیگ با او تماس گرفتم، اما جواب نداد و گفتند او جواب هیچ کس را نمی‌دهد. اشکال ندارد. او چند سال نون تیم برانکو را خورد و انشالله امسال پرسپولیس قهرمان شود تا ببینیم گل‌محمدی تیمی که خودش ساخته را می‌تواند قهرمان کند یا نه البته خودشان هم می‌دانند پرسپولیس با این هزینه‌ای که کرده است ابرام چرخی هم سرمربی باشد، نتیجه می‌گیرد! از گل محمدی حمایت نمی‌کنم، اما از پرسپولیس حمایت می‌کنم.»

این نوع حمله از جانب مدافع پیشین پرسپولیس به سرمربی فعلی این تیم اتفاق تازه‌ای نیست. گل‌محمدی در سال 91 جانشین مانوئل ژوزه در پرسپولیس شد و از همان زمان رهبری‌فرد علیه او مصاحبه می‌کرد و مدعی بود که او در حد سرمربیگری این تیم نیست و با رفیق بازی نفراتی مثل رضا ترابیان و بگوویچ را به کادر اضافه کرده در حالی که مدیران باشگاه باید بروند سراغ یکی مثل حمید درخشان!

البته آن زمان گل محمدی برخلاف این روزها سکوت نمی کرد و با کنایه اعلام کرد که منتقد او بیشتر از آن که نگران پرسپولیس باشد درگیر کفتربازی است و اصلا او را پرسپولیسی نمی‌داند چون زمانی که از این تیم جدا شد و مقابلش قرار گرفت بعد از گلزنی مشت‌هایش را گره کرد و به همین دلیل بین قرمزها محبوبیتی ندارد.

بعد از بازگشت دوباره گل محمدی به پرسپولیس نیز مجددا حملات رهبری فرد شروع و در فصلی که پرسپولیس قهرمانی را به استقلال واگذار کرد، خواستار برکناری یحیی شد هر چند سرمربی پرسپولیس در سال‌های اخیر سیاست سکوت در قبال حملات همبازی سابقش را در پیش گرفته تا تمرکزش روی کارش باشد.

بعد از حملات اخیر رهبری‌فرد علیه سرمربی پرسپولیس، احمدرضا عابدزاده که زمانی کاپیتان این دو بازیکن در پرسپولیس بود، با انتشار تصویری در کنار رهبری فرد به این ماجرا واکنش نشان داد. ابتدا همه گمان کردند هدف او حمایت از شماره 20 پیشین قرمزهاست اما تصویر منتشر شده مربوط به زمانی است که رهبری‌فرد به خاطر انتخاب نشدن برای زدن پنالتی در بازی با الهلال عصبانی و در آستانه درگیری با بازیکنان خودی و حریف و اخراج از مسابقه بود و عابدزاده سعی داشت او را آرام کند و اسطوره قرمزها دوباره به دنبال میانجیگری است.

1710745_105

علاوه بر عابدزاده برخی دیگر از چهره‌های قدیمی و دوستان مشترک تلاش‌هایی را شروع کرده‌اند تا دو مدافع اسبق پرسپولیس را آشتی بدهند و باید دید موفق می‌شوند یا خیر.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها