رویه عجیب تبریزی‌ها ادامه دارد

دومین خرید جدید تراکتور در آستانه جدایی

بعد از علی شجاعی که بلافاصله بعد از انتقال به تراکتور در مسیر جدایی قرار گرفت، یکی دیگر از خریدهای این فصل تبریزی‌ها نزدیک درب خروجی است.

دومین خرید جدید تراکتور در آستانه جدایی

به گزارش تیترکوتاه، تراکتور در فصل نقل و انتقالات فعالیت زیادی داشت و بازیکنان متعددی را جذب کرد اما در ادامه به خاطر پر شدن لیست و نیاز سرمربی به بازیکن جدید به مشکل خورد.

تبریزی‌ها ابتدا علی شجاعی را در لیست مازاد قرار دادند تا محمد نادری را جذب کنند و شجاعی هم که فصل گذشته عضو نساجی بود، به فولاد پیوست.

حالا مدیران تراکتور قصد جذب یک بازیکن جدید را دارند و باید یک بازیکن بزرگسال دیگر را از لیست خود خارج کنند و گزینه شان نیز سعید آقایی است.

این بازیکن که فصل گذشته در فولاد توپ می‌زد، این فصل به جمع تبریزی‌ها ملحق شد اما به خاطر توهین به هواداران تراکتور در زمانی که عضو پرسپولیس بود، از سمت هواداران تیم تبریزی هجمه زیادی به او وارد شد و از نظر فنی هم نتوانست نظر پاکوخمس را جلب کند.

حالا او نیز مثل شجاعی باید برود و البته نیاز به تعامل نیز وجود دارد و تبریزی‌ها قصد دارند در این خصوص با او به توافق برسند.

تراکتور به دنبال جذب یک مهاجم جدید است و گفته می‌شود گزینه اصلی‌شان نیز عیسی آل‌کثیر است که نتوانسته قراردادش را با سپاهان ثبت کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها