خرید جدید امیدوارکننده نشان داد، گئورگی آماده برگشت شد

دو نکته خوب پرسپولیس در روز بد مقابل ذوب‌آهن

پرسپولیس روز خوبی را مقابل ذوب‌آهن پشت سر نگذاشت اما دو اتفاق امیدوارکننده را هم تجربه کرد.

دو نکته خوب پرسپولیس در روز بد مقابل ذوب‌آهن

به گزارش تیترکوتاه، قرمزپوشان پایتخت در هفته سوم لیگ برتر در خانه به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفتند و در نهایت با تساوی یک بر یک متوقف شدند.

پرسپولیس در این بازی عملکرد چندان خوبی نداشت و ضمن ثبت یک گل به خودی، روی اشتباه کمک داور به گل تساوی رسید و خوش شانس بود که در خانه مغلوب نشد.

شهاب زاهدی برای سومین بازی پیاپی موفق به گلزنی نشد و هافبک‌های خلاق و طراح این تیم نیز روز نسبتا بدی را سپری کردند تا هواداران پرسپولیس که در تیم خود خلا یک گلزن را حس می‌کنند، نگران بازی‌های بعدی باشند.

این بازی اما دو نکته مثبت هم برای قرمزها داشت؛ یاسین سلمانی خرید جدید پرسپولیس در نیمه دوم فرصت بازی پیدا کرد و در همان مدت نسبتا کوتاه نشان داد که بازیکن موثری است و قرمزها می‌توانند روی آمادگی او حساب کنند.

نکته بعدی به گئورگی گولسیانی مربوط است که پرسپولیسی‌ها نگران بودند به خاطر نیمکت نشین شدن از آمادگی فاصله بگیرد، اما با حضور کوتاه مدت در میدان و زدن گل تساوی نشان داد که همچنان روی فرم است و می‌تواند در خط حمله هم گره‌‌گشا باشد و مانند فصل گذشته برای پرسپولیس گلزنی کند و البته نشان داد که گزینه مناسبی برای حضور دوباره در ترکیب اصلی قرمزهاست.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها