سوال استقلالی‌ها از مدافعی که دنبال یک قرارداد خوب دیگر بود

آقای غلامی! چرا به تمرین تیم خارجی‌ات نمی‌روی؟

مدافع فصل گذشته استقلال همچنان حاضر به تمدید قراردادش نشده و البته خبری از حضورش در یک تیم دیگر هم نیست.

آقای غلامی! چرا به تمرین تیم خارجی‌ات نمی‌روی؟

به گزارش تیترکوتاه، عارف غلامی برای فصل جدید مدنظر جواد نکونام قرار نداشت و سرمربی جدید آبی‌ها به دنبال گزینه های دیگری از جمله عارف آغاسی بود.

گزینه نکونام اما سر از تراکتور در آورد و خبری از جذب مدافع جدید دیگری هم نشد تا استقلالی‌ها دوباره سراغ مذاکره با غلامی بروند.

این مدافع که فصل گذشته قرارداد سنگینی با استقلال بسته بود، برای فصل جدید هم خواهان مبلغ قابل توجهی شد که مورد موافقت مدیران استقلال قرار نگرفت و مذاکرات تا الان به جایی نرسیده است.

جالب اینکه غلامی دو هفته پیش با انتشار یک استوری مدعی شد از بیم بسته شدن تیم‌ها و از دست رفتن پیشنهادات و حل شدن مشکلات، با یک باشگاه خارجی پیش قراردادی امضا کرده اما اگر پس از پنج روز با باشگاه استقلال توافق کرد، قرارداد عقد شده خودکار باطل می‌گردد و در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه مذکور است.

حال که بیش از دو هفته از انتشار آن استوری گذشته و توافقی هم با استقلال صورت نگرفته، طبق ادعای غلامی او بازیکن تیم خارجی محسوب می شود اما تا امروز خبری از حضور او در تمرینات هیچ تیمی نشده است.

هواداران استقلال حالا با زیر سوال بردن ادعای غلامی از او پرسیده‌اند که نام تیم خارجی‌اش چیست و چگونه است که با شروع لیگ‌های مختلف این تیم خارجی مشکلی با غیبت غلامی در تمریناتش نداشته است!

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها