باشگاه با مدافع مغضوب اختلاف ۱۰ میلیارد تومانی دارد

حمله استقلالی‌ها به بازیکن مازاد اما گرانقیمت

مدافع فصل گذشته استقلال همچنان در حال مذاکره برای تمدید قراردادش است.

حمله استقلالی‌ها به بازیکن مازاد اما گرانقیمت

به گزارش تیترکوتاه، عارف غلامی در پایان فصل گذشته در لیست مازاد استقلال قرار گرفت و جواد نکونام قصد داشت عارف آقاسی را جایگزین او کند.

در ادامه اما آقاسی راهی تراکتور شد و استقلالی‌ها که سیلوا را هم از دست دادند، در جذب مدافع جدید چندان توفیقی نداشتند و آرمین سهربیان و ایمان سلیمی را به خدمت گرفتند.

از آنجا که با حضور مرادمند، سهرابیان و سلیمی استقلال به یک مدافع میانی دیگر نیز نیاز دارد، نکونام رضایت داد تا قرارداد غلامی تمدید شود اما مدافع آبی ها که به خاطر اشتباهات در برخی مسابقات حساس، چندان هم مورد حمایت هواداران استقلال قرار نداشت و از جدایی‌اش استقبال شده بود، بر سر مسائل مالی هنوز با باشگاه به توافق نرسیده است.

غلامی طبق اسناد منتشر شده فصل گذشته قراردادش با آپشن ها بین 25 تا 28 میلیارد تومان بوده و حالا مدیران باشگاه به او اعلام کرده‌اند باید رقم قراردادش را بیشتر از 10 میلیارد تومان (با آپشن‌ها) کاهش دهد که فعلا او زیر بار نرفته است.

این مسئله باعث هجمه گسترده هواداران استقلال علیه غلامی شده و تاکید کرده‌اند باشگاه نباید از موضع خود کوتاه بیاید و اگر این مدافع پول بیشتری می‌خواهد بهتر است به تیم دیگری ملحق شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها