کنایه پرسپولیسی‌ها به کامیابی‌نیا؛ از این استقلالی یاد بگیر

اقدامات و اظهارات اخیر کمال کامیابی‌نیا باعث شده از چهره‌ای محبوب بین طرفداران پرسپولیس به فردی منفور تبدیل شود.

کنایه پرسپولیسی‌ها به کامیابی‌نیا؛ از این استقلالی یاد بگیر

به گزارش تیترکوتاه، بعد از اظهارات کمال کامیابی‌نیا درباره دلایل جدایی‌اش از پرسپولیس و کنایه‌هایی که به سرمربی، بازیکنان و مدیران این تیم زد، هجمه گسترده‌ای از سوی هواداران پرسپولیس به وی وارد شد.

یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی با آلومینیوم به رفتار اخیر کامیابی‌نیا اشاره و از بازیکن جدید ذوب‌آهن انتقاد کرد و کاپیتان پیشین قرمزها هم با یک استوری کنایه‌آمیز واکنش نشان داد و باعث شد انتقادها از او شدت بگیرد.

همزمان با این ماجراها مصاحبه‌ای از آرمان رمضانی مهاجم استقلال که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد پخش شد که موضع جالبی درباره تیم سابقش داشت.

وی درباره ترک پرسپولیس و حضور در استقلال گفت: «پرسپولیسی‌ها خیلی برایم قابل احترام هستند. وقتی جایی بازی می‌کنیم و نان و نمک‌شان را می‌خوریم نباید بعد از جدایی درباره‌شان بد بگوییم. هیچ چیز بهتر از احترام گذاشتن نیست و باید حرمت نگه داریم. من نمی‌خواهم با مصاحبه کردن خودم را نشان دهم و محبوب هواداران استقلال بشوم. سعی می‌کنم در زمین و با شرایط فنی حرفم را بزنم و مثمرثمر باشم.»

این مسئله باعث شده پرسپولیسی‌ها از کامیابی‌نیا که به زعم آنها به خاطر حضور در پرسپولیس تبدیل به یک چهره مطرح شد، بخواهند از رمضانی و نوع رفتارش الگو بگیرد و حرمت دوران حضور در پرسپولیس که برایش شهرت و ثروت به دنبال داشته را نگه دارد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها