شاهکار تازه از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران با لغو بازی تیم ملی

نمی‌دانستید کیپ‌ورد بازی رسمی دارد؟

در حالی که انتخاب کیپ ورد به عنوان رقیب تدارکاتی تیم ملی فوتبال با انتقادهای زیادی همراه بود، مشخص شد که این تیم اصلا به ایران نخواهد آمد.

نمی‌دانستید کیپ‌ورد بازی رسمی دارد؟

به گزارش تیترکوتاه، بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال قرار بود تیم ملی فوتبال ۱۶ شهریور به مصاف بلغارستان رفته و ۲۱ شهریور نیز با تیم آفریقایی کیپ ورد در تهران بازی کند.

انتخاب کیپ‌ورد برای بازی تدارکاتی انتقادهای زیادی را به دنبال داشت اما حالا مدیران فدراسیون میگویند که برگزاری این بازی منتفی شده چون کیپ ورد در تاریخ ۱۹ شهریور در ادامه مسابقات انتخابی جام ملت‌های آفریقا به مصاف توگو می‌رود و نمی‌تواند دو روز بعدش در تهران بازی کند.

مهدی محمدنبی مدیر تیم ملی فوتبال در اظهارنظری عجیب در خصوص لغو این بازی گفته «بر اساس اظهارات نماینده فدراسیون مذکور موفق به تغییر زمان بازی نشده‌اند» این یعنی مدیران فدراسیون ایران توقع داشته‌اند زمان بازی رسمی در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آفریقا به خاطر یک بازی دوستانه در فیفادی تغییر کند!

مسئولان فدراسیون فوتبال تا الان توضیح نداده اند که چرا تیم ملی باید با تیمی ضعیف در سطح کیپ‌ورد بازی کند و طبعا به این سوال نیز پاسخ نمی‌دهند که چرا با وجود مشخص بودن زمان مسابقات انتخابی جام ملت‌ها از برگزاری بازی با این تیم خبر دادند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها