واکنش قلعه نویی به رفتار زشت کنعانی‌‌زادگان

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به رفتار مدافع پرحاشیه واکنش نشان داد.

واکنش قلعه نویی به رفتار زشت کنعانی‌‌زادگان

به گزارش تیترکوتاه، محمد حسین کنعانی‌ زادگان در دقیقه 90 فینال تورنمنت کافا بین ایران و ازبکستان با اعتراض به داور  اخراج شد و پس از آن هم برای دقایقی با نشستن در وسط زمین، حاضر نبود از بازی بیرون برود. این رفتار سبب شد شاگردان امیر قلعه‌نویی برای حفظ تک گل منجر به قهرمانی خود در این مسابقه شرایط سختی را تجربه کنند. 

حاشیه جدید مدافع ملی‌پوش در روزهای اخیر مورد انتقاد چهره‌های فوتبالی و حتی مهدی تاج قرار گرفت. به شکلی که رئیس فدراسیون پس از جلسه روز گذشته هیات رئیسه اعلام کرد: کنعانی‌زادگان حرکت غیر حرفه‌ای انجام داد، قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال با او صحبت کردند. این کار رفتاری نبود که در مسابقات از یک ایرانی سر بزند. برخی مواقع همین مسائل سبب می‌شود بالا نرویم. مهم نیست اشتباه داور بوده یا نبوده اما نباید در تیم ملی کارهایی که برخی مواقع در لیگ ما انجام می شود تکرار کنیم. این کار رفتاری نبود که از یک ایرانی سر بزند. وسط زمین بنشیند و بیرون نرود.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی نیز پس از بازی با ازبکستان 2 بار با کنعانی‌ زادگان در این مورد صحبت و تذکرات لازم را به وی داده است. پس از این صحبت‌ها،  مدافع تیم ملی ضمن پشیمانی از این رفتار خود عذرخواهی کرده است.

 

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها