شکایت احتمالی پرسپولیس از بیرانوند و شاید یک استعفای دیگر از یحیی

دو مدیر شرکت هواپیمایی متهم به هوایی کردن بیرانوند!

عضو هیات مدیره پرسپولیس در لفافه دو مدیر استقلالی که مالک شرکت هواپیمایی هستند را متهم به هوایی کردن دروازه‌بان این تیم کرده است.

دو مدیر شرکت هواپیمایی متهم به هوایی کردن بیرانوند!

به گزارش تیترکوتاه، علیرضا بیرانوند که به خاطر عدم دریافت برخی از آپشن های قراردادش دو بار به باشگاه نوتیس فسخ فرستاده بود، صبح امروز با حضور در سازمان لیگ به طور یکطرفه قرارداد خود را فسخ کرد.

این فسخ البته به معنی جدایی قطعی نیست و با شکایت احتمالی باشگاه پرسپولیس، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان باید رای خود را در این خصوص صادر کند تا مشخص شود گلر ملی پوش قرمزها اجازه فسخ داشته یا خیر و اگر رای به نفع باشگاه صادر شود، یا باید بیرانوند به تمرینات بازگردد یا با محرومیت مواجه خواهد شد.

عدم جذب برخی نفرات، تمدید نشدن قراردادها و ماجرای بیرانوند باعث شده شایعه استعفای احتمالی گل‌محمدی نیز مطرح شود، اتفاقی که البته در سال های اخیر در یکی دو مقطع رخ داده بود.

امروز همچنین حسین خبیری عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با انتشار استوری و بدون نام بردن از کسی نوشت: «رفتار آن دو سه نفر که با روح و روان هواداران عزیز ما بازی کردند رو بی پاسخ نمی‌گذارم. بازی با احساسات میلیون‌ها هوادار عاشق و مظلوم تاوان دارد. بترسید از تحریم و ورشکستگی شرکت‌های هواپیماییتون.»

به نظر می رسد منظور خبیری، رضا حدادیان و عبدالرضا موسوی، مالکین هواپیمایی‌های وارش و زاگرس هستند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها