مجیدی در بزنگاه‌های مهم رفتاری به ضرر آبی‌ها داشته است

فرهاد دوباره علیه استقلال

انتقال مهدی قایدی به اتحاد کلبا دوباره فرهاد مجیدی را مقابل گروهی از هواداران استقلال قرار داده است.

فرهاد دوباره علیه استقلال

به گزارش تیترکوتاه، بی تردید فرهاد مجیدی یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ استقلال است و بعد از قهرمان کردن این تیم در لیگ بیست و یکم به عنوان سرمربی این محبوبیت دوچندان شد.

فرهاد اما در مقاطعی هم باعث تضعیف استقلال شد و همین هم باعث شد گروهی از هواداران این تیم هرگز طرفدار او نباشند.

مجیدی در دوره اول حضور در استقلال در میانه‌های راه این تیم را به مقصد اتریش ترک کرد که البته آن زمان چندان این تصمیم با انتقاد همراه نشد اما یک فصل بعد که به استقلال برگشت بعد از انجام فقط شش بازی دوباره این تیم را به مقصد الوصل امارات ترک کرد که باعث شد انتقادها از او شروع شود که چرا در میانه راه تیمش که در تلاش برای قهرمانی است را رها می‌کند.

سرمربی فعلی اتحاد کلبا بعد از بازگشت دوباره به استقلال روزهای خوبی را با این تیم سپری کرد اما در فصل ۹۰-۹۱ باز هم ترک عادت نکرد و در میانه های فصل تیم پرویز مظلومی که مدعی اول قهرمانی لیگ بود را ترک کرد و این بار راهی الغرافه قطر شد و استقلال هم که اختلاف خوبی با تیم دوم جدول(سپاهان) داشت در نهایت قهرمانی را از دست داد تا خیلی‌ها مجیدی را عامل این اتفاق بدانند.

فرهاد بعد از یک فصل و نیم دوباره به استقلال برگشت تا شاگرد قلعه‌نویی شود و این بار هم در میانه‌های راه و در بازی با مس کرمان بعد از تعویض شدن و بدون اطلاع قبلی چهار گوشه زمین را بوسید و قبل از اتمام فصل از فوتبال خداحافظی کرد!

مجیدی بعد از سرمربی شدن در استقلال هم رفتارهای عجیبش را ادامه داد؛ شهریور ۹۹ بود که تیمش را به فینال جام حذفی رساند اما قبل از این بازی به خاطر اختلاف با مدیرعامل وقت باشگاه(احمد سعادتمند) قهر کرد و رفت و بعد از چند روز حاضر شد در بازی پایانی روی نیمکت بنشیند اما حواشی ایجاد شده در روزهای منتهی به بازی فینال کار خود را کرد و استقلال بازی را به تراکتور واگذار کرد. در ادامه هم مجیدی تیمی که قرار بود در لیگ قهرمانان حاضر باشد را ترک کرد.

چهره محبوب استقلالی ها خیلی زود به این تیم برگشت و این بار توانست استقلال را بدون شکست قهرمان لیگ بیست و یکم کند اما حاشیه ها با وجود این پایان شیرین هم ادامه داشت؛ او بعد از بازی و در حالی که هواداران استقلال امیدوار بودند با حضور بلندمدت مجیدی مانند دوران برانکو به قهرمانی های متوالی برسند این تیم را ترک کرد تا مربیگری را در لیگ امارات دنبال کند!

در همان فصل مجیدی شرایطی را فراهم کرد که مهدی قایدی با وجود مخالفت هواداران این تیم جدا شده و راهی شباب الاهلی امارات شود. حالا و در شرایطی که استقلال با کمبود بازیکن مواجه شده، مجیدی با رایزنی های خود باعث شد قایدی جای ادامه حضور در استقلال راهی اتحاد کلبا شود و هواداران استقلال او را هم به اندازه مدیران باشگاه در ماجرای از دست دادن قایدی مقصر می‌دانند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها