تیترکوتاه بررسی کرد؛ مخاطب مصاحبه سرمربی استقلال چه کسانی بودند؟

حمله غیرمستقیم نکونام به خطیر و قربان‌زاده

سرمربی استقلال از تغییرات مدیریتی و لغو برخی توافقات مدیران قبلی برای جذب بازیکنان جدید گلایه دارد.

حمله غیرمستقیم نکونام به خطیر و قربان‌زاده

به گزارش تیترکوتاه، جواد نکونام در سال های اخیر تلاش زیادی داشت تا به جایگاهی برسد که سرمربی استقلال شود و در نهایت شرایطی فراهم شد که به هدفش برسد اما اوضاع در ادامه مطابق میل او پیش نرفت.

سرمربی جدید آبی‌ها که جانشین ساپینتوی پرتغالی شده نتوانست گزینه‌های مدنظرش را به استقلال ببرد و برخی ستاره‌های تیمش نیز جدا شدند یا در آستانه جدایی هستند و این موارد باعث شده او تحت فشار قرار بگیرد و برخی پشت پرده‌ها را افشا کند.

نکونام در مصاحبه‌ای جنجالی از خلف وعده‌ها و کم‌کاری‌ها در جذب بازیکنان مدنظرش گفت و از نفوذ برخی افراد در باشگاه و گم شدن قراردادش گله کرد و اگرچه به طور مستقیم مدیر جدید باشگاه را مخاطب قرار نداد اما به نظر می رسد مخاطب او علی خطیر و آنهایی هستند که خطیر را به عنوان مدیر جدید انتخاب کردند.

ابتدا لازم است بخش‌هایی از صحبت‌های نکو را مرور کنیم: «درست است علی خطیر تازه تشریف آورده اما قرارداد من در باشگاه نیست. قرارداد مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان هم در باشگاه نیست. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما اینکه یک نفر می‌تواند اسناد یک باشگاه را راحت ببرد، خنده‌دار است.» «هر بازیکنی خواستیم، هیچکس در استقلال آنها را نگرفت. حتی بازیکن ما قرارداد دارد و سر تمرین نمی‌آید. آن وقت می‌گویند اجازه بده ۳_۲ روز بگذرد، بازیکن می‌گیریم. کجا بازیکن می‌گیرید؟ تمام شد.» « برای بازیکن جدید می‌گوییم امیرحسین حسین‌زاده ولی می‌گویند گران است. می‌گوییم خالدآبادی و فلان بازیکن و بازهم می‌گویند گران هستند. با آن بازیکنی هم که در جلسه صحبت می‌کنند، می‌گوید مثلا ۲۰ میلیارد اما مسئولان ما می‌گویند می‌شود ۸ میلیارد بگیری؟ جوری حرف می‌زنند که طرف می‌رود و دیگر پشتش هم نگاه نمی‌کند.» «به من می‌گویند قهرمانی نمی‌خواهیم. گفتم من هم آدمی نیستم که برای قهرمانی نجنگم. تیم قوی می‌خواهم و باید برای قهرمانی بجنگم.» «این اتفاقات داستان‌هایی دارد. از بیرون پای یک بچه بار دیگر در این باشگاه باز شده است. خیلی ساده و شفاف بگویم. این بچه هیچ وقت نمی‌گذارد آب خوش از گلوی استقلال پایین برود. باعث و بانی‌اش هم من مدیرعامل و مربی هستم زیرا تصمیماتی می‌گیرند که به ضرر استقلال است.» « مثل اختاپوس در باشگاه می‌ریزند و هرکاری دلشان بخواهد می‌کنند. می‌خواهند نفرات خودشان و هرکسی است بگذارند در باشگاه کار کند و کنار تیم باشد‌.» «جلسات زیادی با خطیر داشتیم و با هم صحبت کردیم اما هیچ اتفاق مثبتی که به من، تیم، کادرفنی‌ام و بازیکنان کمک شود، نشده است.»

اگرچه نکونام هرگز تلاش نکرده که از حجت کریمی دفاع کند اما مشخصا اتفاقاتی که درباره‌اش صحبت کرده، مربوط به دوران حضور علی خطیر در باشگاه است اما طبعا مخاطب او تنها مدیر جدید آبی‌ها نیست.

پیش از انتخاب خطیر به عنوان مدیر جدید عنوان شده بود که او تحت حمایت سازمان خصوصی‌سازی به ریاست قربان‌زاده قرار دارد در حالی که گزینه منتسب به وزارت ورزش و جوانان، میرشاد ماجدی بود و شخص نکونام هم امیدوار بود که مدیرعامل سابق فولاد (علی محمدی) در راس باشگاه استقلال قرار بگیرد.

در ادامه محمدی و ماجدی با توجه به وضعیت موجود چراغ سبز نشان ندادند و خطیر انتخاب شد. جالب اینکه قربان‌زاده در آن مقطع با انتشار استورهایی حمایت از این گزینه را علنی کرده بود.

pstc10240821527996780a5ad6c77-f6f9-4a2b-8569-2f3d8341e599

همان زمان شایعاتی مبنی بر همفکری قربان‌زاده با شخصی که نکونام او را "بچه" خطاب کرده شنیده و حتی عکسی از این دو نفر در کنار هم منتشر شد که البته قربان‌زاده تاکید کرد که او را نمی‌شناخته و اتفاقی کنارش قرار گرفته است!

90995_509

نکونام از این گله کرده که قرار بوده بازیکنانی جذب شوند اما حالا گفته می‌شود که این بازیکنان از جمله خالدآبادی دروازه بان جوان تیم هوادار گران هستند. در همین زمینه سندی منتشر شده که نشان می‌دهد استقلال در دوران حجت کریمی در حال توافق با هوادار بوده اما ظاهرا مدیریت جدید با رقم توافقی قبلی مخالفت کرده و همین مسئله خشم نکونام را برانگیخته است.

photo_2023-07-15_10-03-14

با کنار هم قرار دادن این فکت‌ها تا حدی می‌توان متوجه شد که چرا نکونام طغیان کرده و مخاطبان او چه افرادی هستند. شاید اگر مدیران تصمیم‌گیر هر چه زودتر بازیکنان مدنظر سرمربی استقلال را جذب نکنند، نکونام این بار مصاحبه جنجالی‌تری انجام دهد هر چند که همین مصاحبه انتقادی هم در کانال رسمی باشگاه استقلال قرار نگرفت.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها