انتخاب مدیری که بزرگان تیم با او مشکل داشتند

استقلال در موقعیت خطیر!

معاون پیشین باشگاه استقلال در حالی به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب شد که در سال های اخیر با بزرگان این تیم دچار اختلاف‌های متعدد بود.

استقلال در موقعیت خطیر!

به گزارش تیترکوتاه، شب گذشته علی خطیر از سوی هیات مدیره استقلال به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب شد تا رسما جانشین حجت کریمی شود.

انتخاب خطیر با واکنش‌های متفاوتی همراه شده اما نکته جالب درگیری‌های مداوم او با چهره‌های مطرح استقلال در سال‌های گذشته است که نگرانی هایی را به دنبال داشته است.

او زمانی با وریا غفوری کاپیتان استقلال دچار مشکل شد و او را متهم به تشکیل باند در این تیم کرد و غفوری نیز که مدعی شده بود خطیر عامل فراری دادن بازیکنان زیادی از اسقتلال بوده در پاسخ گفت: «این کاملا واضح و بر همه آشکار است که او یک دیوانه است. من جواب دیوانه‌ها را نمی‌دهم. او باید در دادگاه پاسخگوی تمام اتهاماتی که وارد کرده باشد و آنجا صحبت خواهم کرد.»

معاون پیشین استقلال با سیدحسین حسینی دیگر کاپیتان آبی‌ها هم دچار چالش شده بود؛ کافی است بخشی از صحبت‌های حسینی درباره خطیر را بخوانید: وی ادامه داد: «او به من زنگ می‌زد و از رحمتی بد می‌گفت و به رحمتی زنگ می‌زد و از من بد می‌گفت و با این کارهای خاله زنکی بین ما دعوا انداخت. او مگر به اقایان فتح‌الله زاده و جویباری گیر نمی‌داد که دست از سر استقلال بردارید و حالا که از این تیم رفتید مصاحبه نکنید تا استقلال نفس بکشد؟ مگر تو استعفا ندادی پس چرا هر روز مصاحبه می‌کنی؟ هواداران باهوش استقلال می‌دانند که چه کسی دنبال پست و مقام است. آقای خطیر بعد از بازی با الهلال خندان پیش من آمد و گفت خوب حال رحمتی را گرفتی با گلریت! حالا رحمتی آدم خوب داستان شده و من آدم بد شدم؟ او می‌گوید دوست داشته رحمتی بماند اما من به او می‌گویم که سکوت کند و گرنه حرف‌هایی که پشت مدیریت باشگاه، آقای فتحی و بازیکنان زده را می‌گویم تا دیگر سکوت کند.»

خطیر با فرهاد مجیدی سرمربی محبوب استقلال هم درگیر شد؛ مجیدی این انتقاد را مطرح کرد که چرا فردی که ۱۰ ماه است به باشگاه استقلال آمده و تجربه‌ای هم ندارد، باید مسؤولیت تیم بستن و انتخاب سرمربی را برعهده بگیرد؟ وی گفت: به من به صورت شفاهی گفتند که مسئولیت تیم بستن با تو‌ اما هر روز می‌شنیدم که خطیر مشغول مذاکره با بازیکنانی بود که کیفیت خیلی از بازیکنان جوان استقلال کمتر از آنها نبود.

خطیر در آن مقطع فرهاد مجیدی را به دروغگویی متهم کرد و بازیکنان استقلال نیز در حمایت از سرمربی محبوب تیم خود علیه خطیر پست مشترک گذاشته و او را "آقای آویزان" نامیدند که باید دست از سر استقلال بردارد.

جدا از حواشی حضور خطیر در فدراسیون فوتبال، درگیری با وینفرد شفر و مطرح شدن بحث دلالی، اختلاف با نفرات مطرح استقلال مثل علی کریمی، عارف غلامی و ... نیز از دیگر حاشیه‌های حضور خطیر در استقلال بود و حالا وی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده و باید دید در این دوره نیز شاهد حاشیه‌سازی‌ها خواهیم بود یا خیر.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها